Articles no publicats Del plaer de sentir-se viu al plaer de pensar
Juliol 1990, 8 pàginesI la psicomotricitat, que té aquest nom tan llarg i enrevessat, què és, per què la fem, com la fem i cap on porta als nens/es?
(Full informatiu pels pares del primer trimestre de P5, CEIP Els Convents de Martorell, curs 1991/92), Desembre 1991, 13 pàginesDel ser al pensar: el acto de conocimiento como acto de creación
Noviembre 1992, 6 páginasAtención a la diversidad: el enfoque de las necesidades y características de los niños y niñas de parvulario y ciclo inicial
Equipo ICE UAB Atención a la Diversidad, noviembre 1992, 13 páginasConciencia corporal y cambio I: La búsqueda de una nueva dimensión en la comunicación con uno mismo y con los demás
Con la colaboración de Antonia Rufach (masajista i eutonista), enero 1993, 10 páginasConciencia corporal y cambio II: La dialéctica de la expansión-concentración versus el monólogo de las resistencias-seguridades
Con la colaboración de Antonia Rufach (masajista i eutonista), junio 1993, 11 páginasL’observació com a estratègia en el desplegament dels processos de canvi en la formació permanent del professorat: reflexió al voltant d'una experiència concreta
CEIP Els Convents de Martorell, maig 1993, 6 pàginesLlengua viva o llengua morta: el sentit de l'escriptura davant de l'arcaisme del corsé de les formes
CEIP Els Convents de Martorell, juliol 1993, 27 pàginesL'escola, la classe, com a marc de comunicació centrada en la persona
CEIP Els Convents de Martorell, juliol 1993, 14 páginasComplexitat i utopia: vivències i sensacions d'una experiència educativa (E.P Els Convents de Martorell, cursos 92/94, tutoria de 5è/6è)
E.P. Els Convents de Martorell, agost 1994, 24 pàginesUna reflexió al voltant de l’espai i el temps …
Equip ICE UAB Atenció a la Diversitat, octubre 1994, 3 pàginesL’expressivitat dels sentiments vivenciats II: Quan la formació dels i de les mestres garanteix el creixement professional i personal paral.lelament al dels nens i nenes
Seminari Igualada, agost 1995, 16 pàginesEl paper del cos a l’escola: consciència corporal i educació
Trobada professionals activitats corporals (Zaragoza), octubre 1995, 9 pàginesLa dinàmica relacional Escola-APMA
Juliol 1996, 7 pàgines, amb la col·laboració d'Ana Gil de l'APMA CEIP Els Convents de MartorellEl control de l’ansietat: una referència als processos d’ensenyament-aprenentatge i a la formació permanent
ICE UAB, desembre 1997, 8 pàginesEl control de la ansiedad: una referencia a los procesos de enseñanza-aprendizaje y a la formación permanente
ICE UAB, diciembre 1997, 9 páginasLa consciència corporal i la formació permanent: vers un estil d’activitats de formació permanent de mestres centrades en la persona
ICE UAB, gener 1998, 13 pàginesUn cop d'ull a l'escola des de la perspectiva de la comunicació
Equip ICE UAB Comunicació i Educació Afectiva, febrer 1998, 6 pàginesLes modalitats de formació permanent: algunes reflexions des de la perspectiva de l'ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona
Pla de Formació de Zona Maresme II (Pineda), abril 2000, 2 pàginesLa observación: una estrategia para la reflexión
Artículo encargado por AULA Infantil, mayo 2001, 7 páginasLa Pràctica Psicomotriu com un abordatge educatiu preventiu: un punt de partida per a repensar l’escola
III Jornades de Pràctica Psicomotriu (Bernard Aucouturier), Palma Mallorca, 7/9/2000, 12 pàginesL’entrevista amb les famílies: un espai de comunicació significativa
III Jornades de Pràctica Psicomotriu (Bernard Aucouturier), Palma Mallorca 8/9/2000, 12 pàgines
Per una educació emocional i integral dels docents
Trobada dels Equips ICE UAB de Personal Formador (ICE Sant Pau), Barcelona 11-12/2/2005, 6 pàgines
El dia dels avis i els néts, i la seva importància en la societat actual
La festa dels avis i les àvies, Escola El Puig d'Esparreguera 14/5/2006, 16 pàgines