Cançó "Trick or treat"

Aquesta cançó és una adaptació de la famosa "Jingle Bells".És per això,que la cantarem amb la mateixa melodia, però adaptant la lletra al vocabulari de Halloween que ens interessa. És convenient haver introduït el vocabulari, encara que sigui breument abans de cantar la cançó. Potser algunes paraules ja les coneixeran, ja que paraules com "witch"surten contínuament als llibres de text i històries. En aquest cas podem aprofitar per repassar-les.

Bé, ja sabeu que hi ha moltes maneres de presentar el vocabulari, en aquesta cas, el mètode tradicional de flashcards funciona molt bé, ja que el dibuixos de les carabasses, les bruixes i fantasmes capten bastant l'atenció dels alumnes.

Com en totes les cançons és convenient que canteu la cançó sencera vosaltres sols al principi mentre els nens simplement escolten. Després podeu començar a donar-los instruccions com omplir els buits, cantar les paraules que us mengeu quan canteu, cantar línies completes (vosaltres una línia, ells la següent), fer els gestos mentre la canten i sempre seguint la dinàmica grup sencer-professor, mig grup-mig grup, fileres, etc, fins arribar a la producció individual.

Aquesta cançó agrada molt als nens i no és massa difícil, ja que coneixen la melodia i els es poden fixar més en la lletra. A més a més, podeu realitzar diferent tipus d'activitats segons el nivell dels alumnes. Aquí us detallo algunes:

Aquestes són només algunes idees, però segur que podem trobar-ne moltes més amb una mica d'imaginació. Ara només em queda dir:

Enjoy the song!!!!

Fes un clic per obrir la cançó"Trick or treat" completa I aquí sense el vocabulari de Halloween

Si em vols explicar com ha anat o tens algun dubte o suggeriment, si us plau, contacta'm.
Tornar a la pàgina principal