Oscar Martín - Iván Jiménez (Curs 2001)
INICI DE LA PREINSCRIPCIÓ

14/04/2009

La inscripció es fa a l'Escola Llotja.
Demanar pel professor F.Xavier Couto
Héctor Gascó (Curs 2001)
DATA PROVES D'ACCÉS

Curs anul·lat

MODELS

Generalitat de Catalunya
Fons Social Europeu

Olga Vidal (Curs 2000)
Prova d'accés: Tots els sol·licitants que s'hagin inscrit prèviament i compleixin els requisits podran realitzar la prova d'accés.

La prova consistirà en la realització de diverses perspectives isomètriques o 3D de dificultat creixent amb els programes Autocad o SolidWorks i una prova a mà alçada de perspectiva i projeccions dièdriques.
Luís Uceira (Curs 2002)
Requisits d'accés al curs ocupacional

Les persones que accedeixen al curs han de trobar-se en situació d'atur, inscrits a les llistes de l'INEM.

Les places són limitades a 20 per curs per la qual cosa. Per ser admès al curs caldrà superar una prova d’accés. La prova d’accés tindrà lloc a les aules d'informàtica de la segona planta de l'escola.
Olga Vidal (Curs 2000)
Documents a aportar el dia de la prova:

• DNI
• Document d’aturat de l’INEM actualitzat

Resultats de la prova:

S'enviarà un correu electrònic a l'aspirant informant de la inclusió o no al curs.