Oscar Martín - Iván Jiménez (Curs 2001)
INICI DE LA PREINSCRIPCIÓ

14/04/2009

La inscripció es fa a l'Escola Llotja.
Demanar pel professor F.Xavier Couto
DATA PROVES D'ACCÉS

Curs anul·lat

MODELS

Generalitat de Catalunya
Fons Social Europeu

Héctor Gascó (Curs 2001)
L'Escola Superior de Disseny i Art Llotja, ofereix gratuïtament els cursos ocupacionals Tècnic auxiliar en disseny industrial i Tècnic auxiliar en disseny d'interiors subvencionats amb fons europeus a persones que estan apuntades a les llistes de l'INEM en situació de recerca de feina.
Els cursos són d'aproximadament de 444 hores.
L'assistència és obligatòria. Només s’admet un 15% de faltes d’assistència.
El Departament d'Educació marca l'inici del curs.
Programari utilitzat: Autocad (3D), 3D Studio Max, SolidWorks, Photoshop i Sketchup. Altres programes poden ser tractats de forma més superficial per a aspectes concrets del curs.
Héctor Gascó (Curs 2001)
Lloc de la inscripció i de les proves d'accés: Escola Llotja Ciutat de Balaguer 17 (08022) Barcelona Tel.: 93 417 38 40 www.llotja.cat.
Per inscriure-us us heu de posar en contacte amb el professor F. Xavier Couto (Departament d'Interiors) mitjançant el correu electrònic fcouto@xtec.cat.

Finalització del període d'inscripció
: El període d'inscripció finalitza en el moment que es coneix el començament del curs.
Oscar Martín - Iván Jiménez (Curs 2001)
Documents per a la preinscripció: Cal aportar el DNI original i una fotocòpia del mateix per ambdues cares on es distingeixin la cara i les dades de l'aspirant. Tot seguit omplireu un formulari on indicareu les vostres dades personals així com la preferència horària en la qual voleu fer el curs (matí 9 a 14h o tarda 16 a 21h). La preinscripció serveix com a entrevista personal.