Actualització feta el dia: 10/05/2013

DEPARTAMENT

A D M I N I S T R A T I U

Novetats:

Nous cicles i PQPI, curs 13/14:

- Cicle Formatiu de Grau Mitjà de "Comerç" - DUAL

- Cicle Formatiu de Grau mitjà de "Salvament i Socorrisme"

- PQPI d'Electricitat

Curs 07/08:

- Maig 08:

- PREINSCRIPCIONS als cicles formatius: del 13 al 23 de maig del 2008

Cicles Formatius de grau MIJTÀ

Cicles Formatius de grau SUPERIOR

- Abril 08:

- El grups de GRAU MITJÀ de "GESTIÓ ADMINISTRATIVA" visiten el dia 14 d'bril (el grup de matí), i el dia 24 (el grup de tarda) la "Caixa Sabadell" per estudiar les principals característiques d'aquesta entitat i observar el magnífic edifici on està ubicat.

- Assistència al Seminari “Creativitat aplicada” que es realitza a la EUNCET a Terrassa. El dia 16 d'abril amb el grups de GRAU SUPERIOR de “COMERÇ I MATKETING”.

- "Jornada d'Orientació a Estudis de Cicles Formatius de Grau Mitjà" que organitza l'Ajuntament de Sabadell, els dies 8 i 9 d'abril al Casal Pere Quart (Rambla, 69). Explicació als assistents de les principals característiques dels nostres cicles de Comerç i de Gestió Administrativa.

Podeu observar les característiques dels cicles formatius de Grau Mitjà de Gestió Administrativa i el de Comerç consultant els arxius.

- Sortida per visitar el centre comercial Ikea el dia 7 d'abril, amb els grups de GRAU SUPERIOR de  “COMERÇ I MATKETING”.

- Març 08:

- El 31 de març el grup de grau mitjà de Comerç va visitar a Barcelona la botiga de cosmética més gran del món: SHEPORA. Va ser una interessant visita guiada, on una experta en merchandising durant dues hores, ens va mostrar i explicar diferents tècniques per atreure l'atenció del client i l'animació del producte. La visita ens va agradar molt.

- Els grups de Comerç i Màrqueting a l'entrada del recinte Firal visitant EuroShop 2008 a Düsseldorf (Alemanya). Han fet una valoració molt positiva del viatge i de les idees, totes molt bones recollides d'aquesta experiència.Valorem l'esforç i la iniciativa de les professores Mar Masià i Anna Ruiz per dur a terme aquesta sortida, ja que es realitza a Europa cada 5 anys. FELICITATS¡¡

El viatge en imatges...

Galeria fotogràfica del viatge a Düsseldorf

- Febrer 08:

- Alumnes de Comerç i Màrqueting de l’IES Agustí Serra i Fontanet visiten EuroShop 2008 a Düsseldorf (Alemanya) del 23 al 27 de febrer. La més gran fira de bens d’equipaments a nivell mundial pel comerç i els seus proveïdors. Fa de punt de trobada internacional per professionals del comerç minorista, per les indústries de bens de consum, per majoristes, arts i oficis.

- Hem assistit a la "Jornada d'Orientació a Estudis Superiors" que va organitzar l'Ajuntament de Sabadell, el dia 5 de febrer, on varem explicar els nostres cicles de Grau Superior. (el mes d'abril està previst els de grau mitjà).

Podeu observar les característiques dels cicles formatius de Grau Superior d'Administració i Finances i el de Comerç i Màrqueting consultant els arxius.

Anar al principi

- Desembre 07:

- Nova aula d'informàtica (aula 2)

- Remodelació de l'aula específica de Comerç (aula 4)

Anar al principi