Actualització feta el dia: 10/05/2013

DEPARTAMENT

A D M I N I S T R A T I U

Alumnes premiats:

Volem destacar elS mèrits dels nostres alumnes en crèdits de síntesi i projectes empresarials:

www.nousprofessionals.com

-          Curs 2006-2007, Diploma per la participació en la segona edició de la nit del nous professionals

El President de la Cecot Sr. Antoni Abad, amb el grup de Comerç i Màrqueting

-         Curs 2005-2006, “Premis nous professionals” organitzat per la CECOT : MANHATTAN CLUB (Primer premi)

MANHATTAN CLUB

Autora: Mª Jesús Checa Bonilla

Família Professional: Comerç i Màrqueting

Cicle Formatiu: Gestió Comercial i Màrqueting

RESUM DEL TREBALL:

El present projecte estudia el procés de creació d’un negoci d’hoteleria, en concret una cocteleria i el seu seguiment durant el primer any de funcionament.

Està basat en elements reals; el local és real, així com els preus de venda dels productes i els costos de personal.

S’ha analitzat la competència i el mercat, la investigació comercial s’ha efectuat amb clients reals. S’ha realitzat un estudi d’investigació general abans de començar a plantejar el treball: el disseny, els costos, la quantitat de clientes... tot això visitant negocis similars i entrevistant a professionals del sector i usuaris. La prevenció de riscos laborals s’ha efectuat segons models oficials per a hoteleria i l’avaluació de riscos s’ha realitzat sobre instal·lacions reals.

L’objectiu de l’empresa és la venda de begudes preparades a clients que busquen notorietat i un ambient agradable.

El negoci està orientat a un públic “target” d’una edat mitja/alta (d’entre 30 i 60 anys); es prioritza a un client amb coneixements cultural i gust per la música de jazz

Manhattan Club pretén ser un lloc especial, distint; per a això es buscarà reforçar el posicionament del club dintre d’un entorn competitiu i es farà gràcies a la cura del disseny del local, la professionalitat dels empleats, accions de “màrqueting” i de “merchandising”.

-         Curs 2004-2005, Selecció de Crèdits de Síntesi de Cicles Formatius de Grau Superior – Vallès Occidental:  EL MÓN DEL BEBE

EL MÓN DEL BEBÈ

Alumnes: Soraya Prados Molina, Anna Martínez Fernández i Laura López Escribano

Família Professional: Comerç i Màrqueting

Cicle Formatiu: Gestió Comercial i Màrqueting

RESUM DEL TREBALL:

Tres sòcies, creen una botiga de roba i complements infantils, especialitzant-se en prematurs i “premamàs”. L’empresa s’ubica a Sabadell, a Can Llong, un barri en expansió.

S’ha fet una investigació comercial “in situ” i no s’ha trobat cap negoci de les característiques del nostre, per la qual cosa s’aprofita el nínxol de mercat i es marquen les diferències amb els possibles futurs competidors, establint des d’un principi uns atributs diferencials.

L’Aplicació de les polítiques de Màrqueting adequades- preu, producte/servei, promoció, distribució, l’aspecte de comunicació i RRPP, la imatge corporativa i les estratègies de fidelització del client, entre d’altres – contribuiran al bon posicionament de l’empresa.

Material complementari:

- Catàleg  primavera-estiu 2005.

- Plànols real del local a llogar.

- Samarreta de color rosa amb el logo de l’empresa.

- Penja-robes per a la inauguració.

- Targeta de presentació.

- Tríptic amb la col·lecció primavera-estiu 2005 fent servir tècniques com “early bird”

Anar al principi