ISIDRO'S CORNER

PRESENTACIÓ DESCRIPCIÓ FÍSICA

Power point per revisar o introduir el vocabulari utilitzat per descriure una persona

PRESENTACIÓ FEINES

Power point on els alumnes treballen les eines i els treballs. L’alumnat primer veu el nom d’una eina i haurà d’escriure el nom de feines on s’utilitza aquest tipus d’eina. Després de fer una correcció en grup, el professor ensenyarà la següent diapositiva on es veu la paraula amb una imatge per aclarir qualsevol dubte.

JOC NADALENC

Taulell interactiu on els alumnes dividits en grups han de dibuixar perquè els companys de grup endevinin la paraula (tipus pictionary), endevinar el títol d’una nadala escoltant-la  i contestar preguntes de resposta múltiple referent al nadal a Anglaterra.

És necessari crear targetes amb les paraules a dibuixar i també targetes amb preguntes.

KARAOKE NADALENC

Karaoke on els alumnes poden aprendre, llegir les lletres i cantar durant els dies previs a nadal. Són una selecció de nadales trobades a internet i que han estat unificades amb un menú i comandaments per poder utilitzar-les més fàcilment i sense necessitat d’estar conectat a internet.

JOC DE LES VACANCES

Taulell interactiu on els alumnes treballen vocabulari relacionat amb les vacances (han d’endevinar la paraula llegint la definició), practiquen com lletrejar les paraules (els alumnes han de lletrejar una paraula que ells escolten) i aprenen aspectes relacionats amb la ciutat de Londres (preguntes amb resposta múltiple)

BANDES SONORES

Activitat d’endevinar les pel.lícules escoltant fragments de la seva banda sonora. Està especialment dissenyat per les classes d’adults perquè la majoria dels films són grans clàssics. Es divideixen en grups i cada grup podrà elegir si vol jugar per un punt o dos. Els fragments de dos punts són molt més curts i a més a més, s’arrisquen a que un altre grup pogui agafar un rebot si no endevinen el títol.

JOC ANIMALS

Joc interactiu on els alumnes han de descobrir quin és l’animal amagat. Primer els alumnes veuen tots els animals. Després el professor desconecta el projector, amaga un animal sota el rectangle amb el signe d’interrogació, barreja tota la resta d’imatges i els alumnes han de descobrir l’animal ocult.

Hi ha una segona versió del joc on els alumnes han de posar cada imatge amb el nom en anglès. Aquesta pot ser una activitat en grups i cada grup ha de emparellar el nom i la foto per guanyar un punt. Al final de la activitat l’equip amb més punts és el guanyador.