| Comunicació i representació
| 10-Expressar idees matemàtiques amb claredat i precisió i comprendre les dels altres.
| CC1. Sentit del nombre i de les operacions. |
| CC4. Llenguatge i càlcul algebraic. |
| CC6. Representació de funcions: gràfics, taules i fórmules. |
| CC9. Figures geomètriques, característiques, propietats i processos de construcció. |
| CC10. Relacions i transformacions geomètriques. |
| CC14. Dades, taules i gràfics estadístics. |
| CC16. Sentit i mesura de la probabilitat. |
|
| 12-Seleccionar i usar tecnologies diverses per gestionar i mostrar informació i visualitzar i estructurar idees o processos matemàtics.
| CC3. Càlcul (mental, estimatiu, algorísmic, amb calculadora). |
| CC4. Llenguatge i càlcul algebraic. |
| CC6. Representació de funcions: gràfics, taules i fórmules. |
| CC7. Anàlisi del canvi i tipus de funcions. |
| CC8. Sentit espacial i representació de figures tridimensionals. |
| CC9. Figures geomètriques, característiques, propietats i processos de construcció. |
| CC14. Dades, taules i gràfics estadístics. |
| CC15. Mètodes estadístics d’anàlisi de dades. |
| CCD9. Eines d’edició de documents de text, presentacions multimèdia i processament de dades numèriques. |
| CCD24. Aprenentatge permanent: entorns virtuals d’aprenentatge, recursos per a l’aprenentatge formal i no formal a la xarxa... |
|
|