|
|
|
|
Treball cooperatiu |
|
|
|
|
|
Tot seguit, podeu activar l'eina Col·laborar.
de manera que a partir d'aquest moment tots els usuaris, de forma
ordenada, poden prendre el control de l'aplicació fent un
doble clic.
En aquest gràfic següent es mostra novament els ordinadors
connectats, si tenen àudio i vídeo activats, les propietats
de cada màquina, però ens interessa especialment la
indicació de la darrera columna, en la qual podeu observar
diverses situacions:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Argo
1 |
En control,
és la màquina que en aquests moments té
el control de l'aplicació que es comparteix. |
Aptiva
2 |
Colaborando,
vol dir que ha agafat en algun moment el control de l'aplicació. |
Argo2,
Argo 3, ... |
Sin
colaborar, posa de manifest que aquestes màquines de
moment només han actuat com a observadors passius. |
|
|
|
|
|
|
Aquest tipus d'operacions són difícils de realitzar
amb alumnes de primària. Col·laborar implica un gran
ordre en la intervenció. D'altra manera en clicar amb el
ratolí el control passar a la màquina que ho demana.
Els nens i nenes de primària solen ser molt actius i els
ratolins... no paren, sovint això provocarà que l'activitat
sigui una mica caòtica, en prendre's el control els uns als
altres contínuament. Poder en grups d'alumnes tranquils sigui
viable. Amb els que jo he provat no.
|
|
|
|
|
|
|
|