![]() |
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Pràctica |
![]() |
Exercicis
|
||||||||||||||
L'objectiu d'aquesta pràctica és veure com assignar diferents privilegis als usuaris |
|
![]() |
Els usuaris
d'un lloc Moodle tenen diferents privilegis segons allò que
hi hagin de fer. Així l'administrador ho pot fer tot i entrar a tot arreu per tal de solucionar qualsevol problema que es presenti al lloc web. No és aconsellable que hi hagi massa administradors i el seu nombre depèn de la mida del lloc. En un lloc petit és recomanable que només n'hi hagi un, mentre que en un de més gran i amb més moviment cal que n'hi hagi més d'un per si en un moment determinat es presenta un problema i l'administrador principal no hi és. Tot i això cal establir una política molt clara quant a quin dels administradors és el responsable en primer terme i què fan la resta. Els creadors de cursos són usuaris que tenen el privilegi de crear cursos sigui des del menú d'edició, sigui restaurant còpies de seguretat. Els professors, en canvi, no poden crear cursos i ha de ser l'administrador o un creador de cursos qui li assigni un. El que sí pot fer, naturalment, és bastir l'estructura i el contingut del curs. Els estudiants, finalment, només poden entrar als cursos a veure els recursos i fer les activitats. |
Desenvolupament de la pràctica | |
![]() |
Pràctica 1: Determinació del
mode d'inscripció a un curs
|
![]() |
Pràctica 2: Assignació de
privilegis d'administrador
|
![]() |
Pràctica 3: Assignació de
creadors de cursos
|
![]() |
Els professors es poden assignar quan creem un curs nou. I pel que fa als estudiants, segons el mètode d'inscripció que haguem triat, també els podrà triar el professorat de cada curs. |
![]() |
|