Recursos de religió...

PRESENTACIÓ

Aquesta vol ser una pàgina de recursos i enllaços per a l'educació de l'àrea de Religió Cristiana en les escoles públiques d'educació infantil i primària.

Volia fer una pàgina, en català, que fos un punt de referència pels mestres i les mestres laics que estem donant l’assignatura de religió en centres públics. Però ho volia fer d'una manera molt personal. Havia d'incloure enllaços de pàgines útils per aquesta tasca, recursos, informacions d’interès (educativa i personal), etc. Hi volia posar recursos per l'aula, però també eines pedagògiques per als docents, cançons, imatges, etc.

Trobareu la web dividida en aquestes parts:
-Presentació:                  Breu presentació dels objectius del lloc web. (...és on sou ara).
-Eines per a l`àrea de religió: Eines pedagògiques per a l'exercici docent de l'àrea.
-Recursos per a l'aula:   Fitxes, dibuixos i recursos en general per a l’aula.
-Novetats:                    Recull dels elements nous d'interès rellevant.
-Enllaços:                  Adreces per navegar amb pàgines interessants sobre l’assignatura.
-Cançons:                 Cançons per tocar amb la guitarra, cantar o escoltar.
-Santoral:                     Per saber el dia del sant dels alumnes o dels companys de feina.
-Moments de reflexió:    On penjaré textos o imatges per pensar i reflexionar.
-Digueu-ho sense embuts:  On podeu dir la vostra.

Potser no ha quedat ben bé com jo pensava, o com a vosaltres, els visitants, us agradaria, però crec que he acomplert l'objectiu principal que em proposava. I aquest és el resultat.

Espero que en disfruteu i també que aporteu les vostres inquietuds, que sempre va bé rebre una mica de crítica constructiva.

Laura Ropero.

Tornar a la pàgina principal