Cant Coral

Des de que es va formar la Z.E.R del Solsonès (1.990), una de les activitats conjuntes que es fan  amb les altres deu escoles de la Zona és la festa de la Castanyada. Entre els diferents actes que es duen a terme durant la diada, cal destacar la Mostra de Cant Coral. Aquest curs (99-00)s'ha celebrat la Xena. edició.

Mostra de Cant Coral a Lladurs 94-95 Les mestres itinerants de música dediquen, dintre del seu horari, un temps a assajar una cançó (moltes vegades triada pels pròpis alumnes) que serà la que cantaran a la Mostra. Cal dir que ,des d'un principi, el Claustre de mestres de la zona  va acordar que aquestes mostres no tindrien caràcter competitiu. Per tant no hi ha guanyadors.

En acabar les diferents cantades, cada escola es obsequiada amb un "diploma" (recordatori) de la Mostra amb el títol de la cançó interpretada.
    Alguna vegada s'ha proposat realitzar la mostra cercant cançons d'una determinada temàtica. Aquest va ser el cas del curs 97-98. Amb motiu de l'any internacional de la Solidaritat es va proposar el realitzar una mostra amb canços interpretades amb diferents idiomes. També , totes les escoles a la vegada, van cantar  la cançó: "Quin món tan bonic".

Diploma de la Mostra de Can Coral a Ardèvol  97-98 Castanyada a Lladurs 94-95

Portal    Índex     Projecte Audiovisual      Escoles de la ZER   Jocs Florals   Escola de Freixinet