INTRODUCCIÓ

Fixeu-vos en el vostre entorn. El món està en constant comunicació i per fer-ho utilitzem diferents sistemes i aparells cada cop més moderns, sofisticats  i amb més prestacions.

Constantment veiem a casa, a l'escola i en els diferents mitjans, que cada cop evolucionen més i més depressa. Però, sabeu quins són? Sabeu quines tecnologies utilitzen?

Hem de conèixer-los! Anem a descobrir-los, a observar-los i a veure com han evolucionat des de la seva aparició.

Us proposo una tasca. La redactora de la revista del nostre institut ens fa l'encàrrec d'un reportatge per a saber quina és la situació de les tecnologies i els sistemes de comunicació al nostre centre. Cal que primer coneguem els diferents sistemes de comunicació del nostre entorn escolar, familiar i de la nostra població. Haurem de fer un treball d'investigació sobre el terreny i recollir dades reals de com estem, de quants aparells disposem, quants sistemes utilitzem habitualment, quantes hores estan presents en el nostre dia a dia...

Tota aquesta feina l'heu de fer en equips, assumint cadascú la seva responsabilitat i compartint tota la informació i documentació que es vagi elaborant. Tots aquests coneixements us han de servir per redactar el vostre reportatge i construir els gràfics amb tota la informació recollida.

Ah! recordeu que aquest treball el podrà llegir tothom, fins i tot les vostres famílies.

INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIÓ CRÈDITS