AVALUACIÓ

Per avaluar els treballs presentats caldrà puntuar els ítems següents:

Ítem d'avaluació 0 2 5 7 10
Redacció Falta total de coherència i el text està ple de faltes d'ortografia. Només han copiat i enganxat, és inconnex i hi ha faltes d'ortografia. Només han copiat i enganxat, hi ha certa connexió i poques faltes. Copiat i enganxat però amb connexió i poques faltes d'ortografia. El text es veu coherent, treballat i sense faltes.
Ús imatges Sense imatges o utilitza imatges sense cap criteri. Imatges inadequades, mal ubicades i poc coherents amb el text. Imatges de poca qualitat, no sempre coherents amb el text. Imatges adequades però mancades d'informació, no sempre complementen els textos. Imatges de gran qualitat, informatives i que complementen perfectament els textos.
Registres Ús del llenguatge formal i científic inadequat. Utilitzen llenguatge científic i formal sense cap rigor fruit només del copia/enganxa. l'ús del llenguatge científic i formal queda inconnex fruit del copia/enganxa. Utilitzen llenguatge científic i formal correctes amb alguns errors. El llenguatge científic i formal s'han utilitzat correctament en tot el treball.
Informació No s'ha treballat bé la recerca d'informació. Els errors són molt greus. La informació és insuficient, desordenada i amb errors. La recerca d'informació ha estat suficient però conté errors. Hi ha algun error en la informació utilitzada en el treball. El treball recull tota la informació necessària i contrastada.
Destreses TIC No han dominat els recursos ni el programari. No dominaven els recursos ni el programari però tampoc s'hi han esforçat gaire. Han mostrat interès per dominar els recursos i el programari però el resultat ha estat ajustat. Han dominat els recursos i el programari però el resultat ha estat ajustat. Han dominat els recursos i el programari i han aportat idees i nous recursos per millorar el resultat final.
Treball amb les TIC No han utilitzat correctament l'equip (accés a pàgines de jocs...) i no n'han tingut cap cura. Se'ls ha avisat reiteradament per a què utilitzin correctament l'equip i en tinguin cura. Algun cop se'ls ha avisat o no han tancat l'ordinador en acabar la sessió. En algun moment han mostrat desídia però han treballat correctament i amb cura. Han estat sempre al cas de la feina encomanada i han tingut cura de l'equip en tot moment.
Confecció de gràfics No han realitzat cap gràfic i han deixat l'apartat en blanc. No han acabat fent gran cosa i sempre amb excuses. No els ha agradat la tasca però han fet un gràfic senzill després d'insistir reiteradament. Han fet els gràfics correctament i amb alguna observació per part del/la professor/a. S'han interessat i han confeccionat i elaborat els gràfics pel seu compte per millorar el resultat final.
Confecció de taules No han realitzat cap taula i han deixat l'apartat en blanc. No han acabat fent gran cosa i sempre amb excuses. No els ha agradat la tasca però han fet alguna taula senzilla després d'insistir-li reiteradament. Han fet les taules correctament i amb alguna observació per part del/la professor/a. S'han interessat i han cofeccionat i elaborat les taules pel seu compte per millorar el resultat final.
Càlculs No han calculat res ni han entès res. No han calculat gairebé res i ho han fet de qualsevol manera i sense interès. Han necessitat ajuda per fer la feina però al final l'han fet encara que amb errors. Han entès la feina i l'han fet amb suport. No hi ha errors. Han fet un treball excel·lent amb els càlculs i han ajudat la resta en els seus.
Autonomia Han necessitat molta supervisió i no han fet gairebé res. Han necessitat molta supervisió i el treball ha estat insuficient. Han necessitat molta supervisió però han acabat treballant. Han treballat bé però amb algun toc per part del/de la professor/a. Han treballat molt bé i sense necessitat de supervisió
Treball en grup Han molestat i destorbat els/les companys/es i no ha fet la feina. Sovint han molestat i destorbat i quasi no han fet feina. Han anat treballat però amb alguna queixa dels/de les companys/es i han desenvolupat poca feina. Han treballat correctament i han desenvolupat la feina estrictament encomanada. Han treballat correctament i ha millorat l'ambient i la feina del seu grup.
Organització No han treballat ni s'han organitzat i han molestat el treball dels altres. Han necessitat ajuda constant per a organitzar-se i finalment no han fet gran cosa. Han necessitat ajuda a l'hora d'organitzar-se la feina però han acabat treballant de forma desordenada. Han treballat correctament però han necessitat ajuda a l'hora d'organitzar-se la feina. Han treballat de forma correcta, sobre un esquema de treball ben organitzat i pautat propi.
Conclusions No els ha interessat gens el tema treballat i no han redactat cap conclusió. No els ha interessat el tema però després d'insistir-li molt han escrit algún punt. S'han interessat pel tema però els ha costat molt escriure'n alguna conclusió. S'han interessat pel tema i han redactat les conclusions de forma poc elaborada. S'han interessat pel tema i han redactat les conclusions de forma molt elaborada.

 

INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIÓ CRÈDITS