Ítem d'avaluació |
0 |
2 |
5 |
7 |
10 |
Redacció |
Falta total de coherència i el text està
ple de faltes d'ortografia. |
Només han copiat i enganxat, és inconnex i
hi ha faltes d'ortografia. |
Només han copiat i enganxat, hi ha certa
connexió i poques faltes. |
Copiat i enganxat però amb connexió i
poques faltes d'ortografia. |
El text es veu coherent, treballat i sense
faltes. |
Ús imatges |
Sense imatges o utilitza imatges sense cap
criteri. |
Imatges inadequades, mal ubicades i poc
coherents amb el text. |
Imatges de poca qualitat, no sempre
coherents amb el text. |
Imatges adequades però mancades
d'informació, no sempre complementen els textos. |
Imatges de gran qualitat, informatives i
que complementen perfectament els textos. |
Registres |
Ús del llenguatge formal i científic
inadequat. |
Utilitzen llenguatge científic i formal
sense cap rigor fruit només del copia/enganxa. |
l'ús del llenguatge científic i formal
queda inconnex fruit del copia/enganxa. |
Utilitzen llenguatge científic i formal
correctes amb alguns errors. |
El llenguatge científic i formal s'han
utilitzat correctament en tot el treball. |
Informació |
No s'ha treballat bé la recerca
d'informació. Els errors són molt greus. |
La informació és insuficient, desordenada
i amb errors. |
La recerca d'informació ha estat suficient
però conté errors. |
Hi ha algun error en la informació
utilitzada en el treball. |
El treball recull tota la informació
necessària i contrastada. |
Destreses TIC |
No han dominat els recursos ni el
programari. |
No dominaven els recursos ni el programari
però tampoc s'hi han esforçat gaire. |
Han mostrat interès per dominar els
recursos i el programari però el resultat ha estat ajustat. |
Han dominat els recursos i el programari
però el resultat ha estat ajustat. |
Han dominat els recursos i el programari i
han aportat idees i nous recursos per millorar el resultat final. |
Treball amb les TIC |
No han utilitzat correctament l'equip
(accés a pàgines de jocs...) i no n'han tingut cap cura. |
Se'ls ha avisat reiteradament per a què
utilitzin correctament l'equip i en tinguin cura. |
Algun cop se'ls ha avisat o no han tancat
l'ordinador en acabar la sessió. |
En algun moment han mostrat desídia però han
treballat correctament i amb cura. |
Han estat sempre al cas de la feina
encomanada i han tingut cura de l'equip en tot moment. |
Confecció de gràfics |
No han realitzat cap gràfic
i han deixat l'apartat en blanc. |
No han acabat fent gran cosa i sempre amb
excuses. |
No els ha agradat la tasca però han fet
un gràfic senzill després d'insistir reiteradament. |
Han fet els gràfics correctament
i amb alguna observació per part del/la professor/a. |
S'han interessat i han confeccionat i
elaborat els gràfics pel seu compte per millorar el
resultat final. |
Confecció de taules |
No han realitzat cap taula
i han deixat l'apartat en blanc. |
No han acabat fent gran cosa i sempre amb
excuses. |
No els ha agradat la tasca però han fet
alguna taula senzilla després d'insistir-li reiteradament. |
Han fet les taules correctament
i amb alguna observació per part del/la professor/a. |
S'han interessat i han cofeccionat i
elaborat les taules pel seu compte per millorar el
resultat final. |
Càlculs |
No han calculat res ni han entès res. |
No han calculat gairebé res i ho han fet de
qualsevol manera i sense interès. |
Han necessitat ajuda per fer la feina però
al final l'han fet encara que amb errors. |
Han entès la feina i l'han fet amb
suport. No hi ha errors. |
Han fet un treball excel·lent amb els
càlculs i han ajudat la resta en els seus. |
Autonomia |
Han necessitat molta supervisió i no han fet
gairebé res. |
Han necessitat molta supervisió i el
treball ha estat insuficient. |
Han necessitat molta supervisió però han
acabat treballant. |
Han treballat bé però amb algun toc per
part del/de la professor/a. |
Han treballat molt bé i sense necessitat de
supervisió |
Treball en grup |
Han molestat i destorbat els/les
companys/es i no ha fet la feina. |
Sovint han molestat i destorbat i quasi no
han fet feina. |
Han anat treballat però amb alguna queixa
dels/de les companys/es i han desenvolupat poca feina. |
Han treballat correctament i han
desenvolupat la feina estrictament encomanada. |
Han treballat correctament i ha millorat
l'ambient i la feina del seu grup. |
Organització |
No han treballat ni s'han organitzat i han molestat el
treball dels altres. |
Han necessitat ajuda constant per a organitzar-se i
finalment no han fet gran cosa. |
Han necessitat ajuda a l'hora d'organitzar-se la feina però
han acabat treballant de forma desordenada. |
Han treballat correctament però han necessitat ajuda a
l'hora d'organitzar-se la feina. |
Han treballat de forma correcta, sobre un esquema de
treball ben organitzat i pautat propi. |
Conclusions |
No els ha interessat gens el tema treballat i no han redactat
cap conclusió. |
No els ha interessat el tema però després d'insistir-li molt
han escrit algún punt. |
S'han interessat pel tema però els ha costat molt escriure'n
alguna conclusió. |
S'han interessat pel tema i han redactat les conclusions de
forma poc elaborada. |
S'han interessat pel tema i han redactat les conclusions de
forma molt elaborada. |