TASCA

La redactora de la revista del nostre institut ens fa l'encàrrec d'un reportatge per a saber quina és la situació de les tecnologies i els sistemes de comunicació en el nostre centre.

Per fer-ho crearem grups de treball de cinc persones amb els següents rols:

  1. Cap de redacció. Una persona amb capacitat de lideratge que s'encarregarà de coordinar les activitats i la qualitat del producte dels seus equips i de supervisar el muntatge final.
  2. Equip de redacció. Dues persones que s'encarregaran de recollir la informació necessària i de la redacció dels textos explicatius de la seva secció i dels resultats redactats en estil periodístic.
  3. Equip de disseny gràfic i composició. Dues persones que s'encarregaran de recollir material gràfic il·lustratiu per completar els textos de l'equip de redacció i de la confecció de gràfics i taules de resultats de las enquestes per passar-los a l'equip de redacció per a què pugui procedir a redactar l'explicació dels resultats.

Cada grup de treball rebrà l'encàrrec d'estudiar i conèixer en profunditat un dels sistemes de comunicació segons l'esquema següent:

  • Telefonia fixa, FAX i telègraf.
  • Telefonia mòbil, Bluetooth i GPS.
  • Ràdio
  • TV
  • Internet

Per a cada un dels sistemes de comunicació esmentats s'estudiaran i desenvoluparan els següents apartats:

  1. Història i repercussió social.
  2. Descripció dels aparells, parts i funcionament.
  3. Ús i aplicacions.
  4. Estudi de la implantació del medi en el nostre entorn (enquesta).

El grup de referència de les enquestes serà el curs de 4t d'ESO, per la qual cosa els caps de redacció hauran de fer arribar les còpies de les enquestes als/ a les corresponents tutors/es per a què els hi facilitin la difusió i la seva recollida.

Prepareu el vostre processador de textos elegit (WORD o WRITER) i endavant amb les activitats.
 

 

INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIÓ CRÈDITS