EXPERIMENTS: So Easy, Yet So Clever!

Introdució:

Aquesta pàgina web conté el material didàctic que, gràcies a una llicència de la modalitat C concedida pel Departament d’Educació i Universitats de la Generalitat de Catalunya (DOGC núm.: 4661 de 23.6.2006) ha estat preparat durant el curs 2006-2007 a Anglaterra.

Aquí hi trobareu propostes de ciències en llengua anglesa pensades per a ésser utilitzades amb alumnat de 5è i 6è de Primària que estan aprenent anglès com a llengua estrangera.

Vull donar les gràcies al claustre i la resta de personal de les escoles Green Park School i St. George’s Catholic PrimarySchool de Maghull (Anglaterra) i a Maria Blackham, Carme Boira Cuello, Liz Breeze, Anna Gené Duch, Joan Longworth i Kate Orr. També vull agrair a aquelles persones que en un moment puntual m'han ofert el seu ajut i a les que m'han fet comentaris que m'han permés millorar aquest treball.

Tant les activitats com la pàgina web han estat preparades per M. Carme Gilart Barranquero, mestra d’escola pública.

Introdución:

Esta página web contiene el material didáctico que, gracias a una licencia de la modalidad C concedida por el Departament d’Educació i Universitats de la Generalitat de Catalunya (DOGC nº: 4661 de 23.6.2006) se ha preparado durante el curso 2006-2007 en Inglaterra.

Aquí encontraréis propuestas de ciencias en lengua inglesa pensadas para ser utilizadas con alumnado de 5º y 6º de Primaria que están aprendiendo inglés como lengua extranjera.

Quiero dar las gracias al claustro y al resto del personal de las escuelas Green Park School y St. George’s Catholic PrimarySchool de Maghull (Inglaterra) y a Maria Blackham, Carme Boira Cuello, Liz Breeze, Anna Gené Duch, Joan Longworth y Kate Orr. También quiero agradecer a aquellas personas que en un momento determinado me han ofrecido su ayuda i a aquellas que gracias a sus comentarios me han ayudado a mejorar este trabajo.

Tanto las actividades como la página web han estado preparadas por M. Carme Gilart Barranquero, maestra de escuela pública.

Introduction:

The didactic material on this website has been put together thanks to a llicència de la modalitat C given by the Departament d’Educació i Universitats of the Catalan government (DOGC núm.: 4661 de 23.6.2006) and it was prepared during the school year 2006-2007 in England.

You will find Science activities in English to be used with pupils in Year 5 and Year 6 of Primary Education, pupils who are learning English as a foreign language.

I would like to thank to the staff at Green Park School and St. George’s Catholic Primary School both in Maghull (England) as well as to Maria Blackham, Carme Boira Cuello, Liz Breeze, Anna Gené Duch, Joan Longworth and Kate Orr. And thanks to all the people who gave me help when I needed it and to those who through conversation made me see my work from a different perspective and therefore improve it.

The materials and the website have been prepared by M. Carme Gilart Barranquero, a state teacher.