• Correu de Maria del Mar Lluelles Perera

Caceres d'educaciķ primària

Termes romanes

Cacera: Termes romanes

Una cacera del tresor de l'ārea de coneixement del medi social i cultural adreįada a l'alumnat del cicle inicial de primāria.

Símbols de Catalunya

Cacera: Símbols de Catalunya

Una cacera del tresor de les ārees de cičncies de la naturalesa, cičnces socials, llengua catalana, educaciķ visual i plāstica, música i tecnología. S'adreįa a l'alumnat d'educaciķ primāria i al de les aules d'acollida.

Mascotes

Cacera: Mascotes

Una cacera del tresor de l'ārea de cičncies de la naturalesa, que incorpora continguts propis de les TIC. S'adreįa a l'alumnat d'educaciķ primāria.

Som solidāris?

Som solidaris?

Una cacera del tresor de carācter transversal adreįada tant a l'alumnat de primāria com al de secundāria

Implica't+ amb l'Scratch