.

Preguntes

1. Què és i on sorgeix la rumba?
  2. Quins són els instruments necessaris per poder-la interpretar?
  3. En què es diferencien la rumba flamenca de la catalana? Raoneu la resposta.
  4. Quins són els seus artistes més reconeguts? I les seves cançons? Escolliu-ne un mínim de tres.
  5. Què és i d’on sorgeix “El garrotin”?
  6. Quin grup musical interpreta la rumba de l ’Implica’t? Presenteu-los escrivint una breu biografia.
  7. En què es van inspirar per escriure la lletra d'aquesta rumba? Comenteu-ho breument. Quin missatge us transmet?
  8. Què necessiteu per compondre una cançó?
  9. Amb quines aplicacions digitals podem crear música?
  10. Què és una estrofa? I una tornada?
  11. Quantes estrofes té la rumba de l'Implica't?
  12. Quina és la tornada de la rumba de l'Implica't?
  13. Què és un lip dub? I un videoclip? En què es diferencien?
  14. Escolliu , en l'apartat de webgrafia, el lip dub i el videoclip que més us agradi. Expliqueu els motius de la vostra elecció.
  15. Què és la batuka? Coneixeu alguna escola on es practiqui aquest ball?
Conforme amb el nivell AAA d'accessibiliat d'acord amb les Directrius d'Accesibilitat per al Contingut Web 1.0   CSS vālides i revisades amb el revisor de CSS del W3C.   Sintaxi correcta, d'acord amb el revisor del W3C.    Licencia Creative Commons   Llicčncia de Creative Commons