Aquestes pàgines formen part del projecte L'ús dels mitjans informàtics a l'etapa 3-6 de l'educació infantil, que he dut a terme en el marc d'una llicència d'estudis retribuïda concedida pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per al curs 96-97.

tres-sis vol ser un lloc on els professionals de l'educació infantil puguin trobar recursos per a l'ús dels ordinadors a les escoles.

En primer lloc trobareu un recull de recursos per treballar amb els ordinadors a l'etapa 3-6:

En aquestes pàgines podeu consultar una base de dades de programes educatius. Per a cada un d'ells hi ha una fitxa amb les dades tècniques, una petita descripció i -en alguns casos- la manera d'aconseguir-los.

També hi trobareu una relació de publicacions referenciades a la base Sinera del Departament d'Ensenyament sobre l'ús dels mitjans informàtics a l'educació infantil i enllaços amb publicacions educatives a la xarxa.

D'altra banda podeu consultar els resultats d'una enquesta que vaig realitzar als mestres d'educació infantil de 148 escoles públiques de Catalunya sobre l'ús dels mitjans informàtics al parvulari.

Finalment, intentarem ajudar-vos a navegar per la xarxa suggerint-vos alguns enllaços interessants per als qui ens dediquem a aquesta tasca.

Desitjo que la passejada per aquestes pàgines us sigui útil.

Si teniu algun suggeriment o podeu aportar alguna informació per actualitzar-les, no dubteu a enviar-me un missatge.

torna a TRES-SIS Montse Vega Hors
mvega@pie.xtec.es