English version   Catalan version

PlujaEls Participants

índex

Alumnes del curs 97-98

Participen en aquest projecte, realitzant les anàlisis i elaborant les conclusions a nivell de la Bisbal, el grup de 4A d'Experimentals de 4t d'ESO de l'IESI LA BISBAL, del curs 97-98:

Lourdes Alsina

Francesc March
Sònia Matas
Olga Pulido

A més, uns alumnes de l'institut ALEXANDRE DEULOFEU de Figueres realitzen també les anàlisis, coordinats per la professora M. Rosa Escapa, de Física i Química.

Alumnes del curs 98-99

Participen en el projecte, realitzant les anàlisis i elaborant les conclusions a nivell de la Bisbal, els alumnes de 1r de Batxillerat Científic de l'IESI LA BISBAL, del curs 98-99:

Berta Matas

Ramon Ganigué
Ruben Iruela

Professors i altres participants

El professor tutor que coordina el projecte, a la Bisbal, és en Ramon Monràs, de Física i Química.

Ramon Monràs

Victòria Oliu

El disseny del treball en format HTML és obra de la professora Victòria Oliu, de Matemàtiques.

La traducció a l'anglés és una col·laboració d'en Toni Hermoso amb la participació de l'Ignasi Corney, alumnes de COU del curs 97-98.

Toni Hermoso

Ignasi Corney

També agraïm a l'Ignasi Corney la seva col·laboració en l'escanejat de les fotos i la preparació dels sons que aparaixen en aquesta Web.

Els autors fem constar el nostre reconeixement a Eva Plana, Margarita Pagès i Eugeni Penalva, del departament de Llengües Estrangeres de l'IESI la Bisbal, per la seva col·laboració en fer les correccions de la versió anglesa d'aquest treball.