DEPURADORES D'AIGÜES RESIDUALS

- materials de treball -

Actualment, les depuradores que visitem més sovint són les de Manresa i la de Sant Fruitós de Bages. Aquí teniu el material de treball per als alumnes:

Depuradora d'Aigües Residuals de Manresa

Us podeu baixar els treballs per a fer abans de la visita, que són: una fitxa sobre les aigües residuals que produïm a casa nostra i una altra de presentació del tema de la depuració.
Per al dia de la visita les fitxes que hauran de resoldre els alumnes són les de la visita a la depuradora.
Per a fer posteriorment a la visita aconsellem: Una sobre l'esquema general de la planta, una altra de repàs del que s'ha explicat sobre el funcionament de la depuradora i una altra sobre l'ús responsable de l'aigua.

Depuradora d'Aigües Residuals de Sant Fruitós de Bages

Aquí trobareu els treballs previs a la visita, que són: una fitxa sobre les aigües residuals de casa nostra i una altra per a fer una primera reflexió sobre el tema de la depuració.
Quan visitin la depuradora hauran de portar les fitxes fitxes per a la visita.

EDAR d' Avinyó

EDAR de Sallent