L'escola participa, dintre del projecte de l'AGENDA 21, i concretament dintre de l'apartat de l'Agenda 21 escolar amb un projecte que hem titulat"CAP UNA ESCOLA MÉS SOSTENIBLE".

Pretenem anar treballant "la idea de sostenibilitat incorporant en la pràctica diària, actituds, hàbits, comportaments que facin del nostre centre un espai més sostenible i respectuós amb el medi ambient.

Així hem anat i anem introduint mitjans per a poder assolir-ho: dispensadors de paper, dosificadors de sabó, contenidors de paper, d'envasos, de productes perillosos, de piles, d'oli de cuina..
noves pautes de comportament en el centre: reciclar, no malbaratar, aprofitar, creació d'encarregats,..

Anem fent via cap a una "ESCOLA MÉS SOSTENIBLE"

Podeu veure en aquesta presentació diferents activitats que fan realitat l'escola sostenible

Cliqueu per veure la presentació!