El menjador
de la nostra escola està organitzat pel Consell Escolar i concebut com un servei i un espai educatiu.
Els servei de menjador pretén promoure hàbits de salut i d'higiene personal. Potenciar el desenvolupament personal de la seguretat afectiva i emocional i també motivar a les famílies a col·laborar plegats en el foment d'uns hàbits alimentaris i nutricionals adequats.
El dinar s'elabora diàriament a la cuina de la pròpia escola. Es fa menú d'hivern i menú d'estiu. També es fan dinars de festa recollint els costums de la nostra tradició o d'altres comunitats i països.

Les activitats extraescolars
pretenen ser un complement en la formació dels alumnes i no pas un temps dedicat a l'ampliació del currículum que imparteix l'escola durant l'horari lectiu.
Si bé cada família té llibertat d'elecció, com a escola es procurarà que els alumnes realitzin unes activitats adequades a la seva edat i en una franja horària convenient, evitant que les activitats extraescolars esdevinguin un "pàrquing" per als nens i les nenes de l'escola o del barri.
En la línia dels trets d'identitat del nostre Projecte Educatiu les activitats extraescolars són una activitat oberta que s'ofereix a les famílies de l'escola i també al barri.

L'acollida matinal
s'organitza de les 8 a les 9 hores del matí i de les 16'30 a les 17 de la tarda,per tal de fer compatible l'horari laboral dels pares amb el dels alumnes. Ofereix un espai i un temps dedicat a rebre els alumnes i a atendre'ls fins a l'hora que comencen les classes o bé fins a l'hora que venen els pares a recollir-los. Aquest servei cuitarà especialment l'atenció personal als nens i vetllarà pel seu benestar i tranquil·litat.

Poden realizar aquesta activitat els alumnes de P-3 fins a 3r. de Primària

La Biblioteca és un servei que ofereix l'escola a partir de les 17 i fins a les 17'30 a tots els alumnes de 4t. fins a 6è de Primària, durant aquest període els alumnes poden berenar i després accedir a la Biblioteca per fer els seus deures, consultar llibres,lectura...

El casal
s'organitza durant el mes de juliol, la primera quinzena de setembre, i també durant les vacances de desembre És també una activitat oberta al barri que pretén omplir un temps en el qual els alumnes han finalitzat el curs i els pares encara treballen.
És una activitat de caire lúdic que pretén potenciar la creativitat, les relacions personals, l'arrelament a l'entorn i que permet als alumnes gaudir del temps lliure. Oferirà també el servei de menjador i l'acollida matinal.