Fòrum amb escriptor
  Cicle inicial
  · activitats

PEDAGÒGIC | BIBLIOTECA | Parvulari

Contagiar el gust per la lectura als nostres alumnes, intentar que a mesura que es fan grans la vagin incorporant al seu menú d’oci, és un dels reptes que tenim a l’escola. Al llarg del curs i a les diferents aules es programen activitats diverses per fomentar la lectura.

Tots els nens del parvulari van quinzenalment a la biblioteca a… escoltar narracions de contes, a mirar els que ja coneixen, a veure les últimes novetats, a saber més coses d'algun tema (la mascota, els animals de granja,..).

Aprenen les normes de funcionament i a més d'estimar els llibres també aprenen a tenir-ne cura.

Cada setmana hi ha dos o tres ajudants de biblioteca que, després d'identificar-se amb la medalla d'ajudant,

quan tots tornen a la classe es queden a recollir la biblioteca amb la Carme, la nostra bibliotecària.

Es tracta de que els nens i nenes estimin la lectura i que aquesta sigui una activitat permanent a les seves vides.