Aprenem a cultivar !
Des de ja fa temps l'escola disposa d'un hort on tots els alumnes dels diferents nivells hi planten diverses hortalisses i en tenen cura fins a la recol·leció. Però amb el canvi de centre hem estat un curs sense fer-ne. Aquest any ho hem tornat a tirar endavant. El nou hor ha estat construït pels pares.
Cada classe té una petita parcel·la de la qual s'han de fer càrrec durant tot el curs: plantar, treure males herbes, regar...
S'assigna una planta diferent: P3/enciams, P4/cols, P-5/cebes, 1r./pèsols, 2n./col-i-flors, 3r./faves, 4t./bledes, 5è/escaroles i a 6è./ espinacs i pastanagues.
Amb aquesta activitat es preten que infants i adults estimem la natura, aprenguem a conèixer i a cuidar les plantes més habituals d'un hort i veure que la verdura forma part de la nostra dieta.

Curs 2005-2006