TALLER DE MARES I PARES

A l'escola existeix un taller de mares i pares que ja fa dos cursos que funciona amb els següents objectius:

* Creació d'un espai i un temps de relació on les mares i els pares de l'alumnat nouvingut poden conèixer-se i relacionar-se amb els pares i mares de l'alumnat autòcton portant a terme una activitat d'interès comú en català.

* L'enriquiment mutu mitjançant la interculturalitat, partint del convenciment que tots tenim coses per ensenyar i coses per aprendre.

* L'aprenentatge i millora del català, fent servir aquesta llengua com una eina de relació i coneixement.

Aquest curs 2005-06 s'ha dut a terme l'activitat de Teatre dirigida per un professor. S'ha representat l'obra "Menú teatral" davant de tot l'alumnat el dia 27 d'abril, coincidint amb la visita de les Tres Bessones.

Les mares participants en aquesta activitat l'han valorada molt positivament i han demanat la seva continuïtat de cara al curs vinent.

Des d'aquest Web, animem a totes les mares i pares a formar part d'aquest taller, que tornarà a organitzar-se el curs vinent per aconseguir una millor coneixença i relació entre les mares i pares de l'escola, en el marc d'una activitat interessant i amb la possibilitat de millorar el coneixement del català.

teatre de mares i pares 2006
crònica