El col·legi Sant Pau és un centre d'Educació Infantil i Primària de caràcter públic, situat al centre de la ciutat de Figueres.

La nostra escola va inicir la seva trajectòria l'any 1933.

L'edifici consta de dos blocs simètrics units per un annex de construcció més recent (1968). Ambdós són de dues plantes i amb uns baixos on s'hi troben ubicats el menjador escolar, la cuina, el rebost, el gimnàs, els vestidors, el local de l'AMPA, la sala de material, l'aula de psicomotricitat i l'aula de religió.

A la planta baixa s'hi troben les aules d'Infantil, a l'ala sud, i les aules de Cicle Inicial, l'aula d'audiovisuals i la biblioteca a l'ala nord. A la part central estan ubicats l'entrada principal, els despatxos i la sala de mestres.

A la primera planta podem trobar-hi, a l'ala nord, les aules de cicle superior i l'aula d'anglès. A l'ala sud estan ubicades les aules de cicle mitjà i l'aula de música. A la zona central s'hi troben le aules d'informàtica, l'aula d'audició i llenguatge i la d'educació especial.

A l'exterior de l'edifici hi trobem la pista poliesportiva, i els espais per a l'esbarjo.

Compta amb servei de menjador.

Hist˛ria Dades generals InstalĚlacions Organigrama  Clauste  Consell Escolar  alumnes  AMPA Sortides  Festes  Revista  Altres Projecte LingŘÝstic  Projecte Educatiu  Reglament RŔgim Intern
  .edu  Pla estratŔgic  Agenda21 Horari  Calendari  Normativa  Material Normativa Activitats
  Normativa Men˙ Informacions Hist˛ria Actuacions Premis  Informaciˇ Activitats