Presentació

A la nostra escola, cadascuna de les 6 classes de primària tenen un nom que correspon al seu projecte interdisciplinar.

Aquest curs els alumnes de primer i segon serem TAURONS. Tenim moltes ganes de començar a nadar junts per descobrir el fons marí. Com els taurons, devorarem tots els nous continguts que se'ns presentin durant el curs i gaudirem de cada moment i de tots els aprenentatges. Les nostres tutores són la Laura Gómez i la Marta Gómez per primer i segon respectivament.

Al cicle mitjà ens agraden les civilitzacions antigues. Com als EGIPCIS, ens agrada la música, l’art, les matemàtiques, els enginys,enfrontar-nos a nous reptes i, sobre tot, aprendre coses noves. Les nostres tutores són l’Aida Cardador i la Lourdes Vicente, que ens acompanyaran durant tot el curs en la descoberta d'aquesta apassionant civilització.

Cinquè i sisè som les classes de l'EDAT MITJANA. A l'igual que els cavallers d'aqusta època ens mou el dir sempre la veritat, la voluntat de fer el correcte, el coratge, la humilitat, la justicia, la constància, la responsabilitat, el sacrifici, l'esperit de superació, la generositat i l'alegria per la feina ben feta. Les nostres tutores són l'Alba Aguilar i la Beatriu Bellmunt.

Blocs d'Educació Primària

En breu podreu accedir des d'aquí al blocs i seguir de molt aprop les activitats dels vostres fills.

Accés als blocs:

- Bloc d' Educació Primària