Escola Josep Maria Folch i Torres

Menu Principal

Història del Centre

ORÍGENS DE L’ESCOLA

L’edifici del passeig de la Carrerada, disenyat per l’aquitecte J. L. Sert, va entrar en funcionament en el curs 1934-35.

Segons els nostres arxius en el curs 1964-65 l’escola s’anomenava Agrupación mixta Ángel Custodio. Anteriorment no sabem com es deia l’escola.

Anys més tard i degut a l’increment de la població i al no haver-hi prou espai a l’edifici del passeig de la Carrerada es varen utilitzar locals del poble per a impartir-hi classe.

En el curs 1976-77 s’havia d’inaugurar un nou edifici, però degut al nombre d’alumnes no es va poder començar fins el gener o febrer del 1977, ja que espais dedicats a gimnàs, menjador, passadissos, et.... varen reconvertir-se en aules.

El dia 22 de febrer de 1981 l’escola passà a anomenar-se Josep Ma. Folch i Torres.

Després de múltiples remodelacions i ocupacions d’espais, repartits per tot el poble, en el curs 2004-2005 queda establerta l’estructura que té actualment l’escola.

Descarrega la història del centre clicant aquí

Regreso al contenido | Regreso al menu principal