Escola Josep Maria Folch i Torres

Menu Principal

Trets d'identitat de l'escola

Qui som

Són aquells que ens defineixen com a escola.

PRINCIPIS D’IDENTITAT DE L’ESCOLA
JOSEP MARIA FOLCH I TORRES

Escola catalana, pública, aconfessional, pluralista, coeducadora i no sexista, solidària i tolerant.

• Fomentem l'educació en els valors tant intel•lectuals com socials:
    - d’igualtat de drets i d'oportunitats igualtat
    - de solidaritat
    - de diversitat cultural
    - de coeducació no sexista
    - de pluralisme democràtic
    - d’esperit crític
• Fomentem l'autonomia personal perquè els nens i nenes desenvolupin les seves potencialitats de manera personal.
• Propiciem l'arrelament de l'alumnat en el nostre país a través del  coneixement de la llengua, les tradicions i la cultura catalana.
• Desvetllem el gust per a la creativitat artística, musical i plàstica
• Valorem el gust per l'estètica tant en l'aspecte personal com en el del treball.
• Facilitem eines, recursos i estratègies que fomentin la qualitat de l'educació i despertin la curiositat intel•lectual i augmentin la capacitat d’observació.
• Potenciem les estratègies de raonament.
• Estimulem la participació dels nens i de les nenes a través de l’interrelació intercursos, internivells, intercicles en l'organització de treballs.
• Potenciem la cohesió del grup-classe-escola i el coneixement, respecte i integració entre els seus components.
• Facilitem eines, recursos i estratègies perquè siguin capaços d’aplicar les noves tecnologies.
• Afavorim la col•laboració de les famílies en la tasca educativa fent-los participar en la vida diària de l’escola.

Regreso al contenido | Regreso al menu principal