Ampa

Torna a funcionamentFuncionament.html

D’interès:      Horaris      història     ampa

Comptem amb els pares i mares

L'AMPA és l'associació formada per la majoria dels pares i les mares de l'escola. La junta directiva n'és la responsable i la que coordina les diverses activitats. Formar part de la junta és voluntari. Per tant, qualsevol ajuda vostra, per petita que sigui, serà molt ben acollida.

La junta organitza i gestiona les activitats extraescolars amb les quals pretén complementar la formació dels nens-nenes de l'escola, i col·labora en moltes altres activitats que van sorgint al llarg del curs.

També participa en l'organització de les festes populars: Castanyada, Tió, Sant Jordi, Final de curs,...

Per qualsevol informació ens trobareu al despatx de l'AMPA de l'escola els dilluns de les 16:30 fins les 18:00 hores.

L'Associació de mares i pares (AMPA) té una llarga tradició de treball i col·laboració amb l'escola. Les seves funcions principals són:

-Sensibilitzar i orientar els pares i mares sobre la seva responsabilitat pel que fa a l'educació dels seus fills i filles.

-Canalitzar les iniciatives i suggeriments dels pares i mares.

-Gestionar l'adquisició i distribució de materials i llibres comuns.

-Afavorir el diàleg permanent família - escola.

-Organitzar i gestionar les activitats extraescolars o complementàries.

-Participar en les activitats socials i culturals organitzades a nivell municipal, que puguin ser d'interès per a les escoles.

-Col·laborar en les festes i actes culturals de l'escola.

AMPA Escola Falguera

Carrer Sant Josep, 97-101