Horaris

Torna a funcionamentFuncionament.html

D’interès:      Horaris      història     ampa   

 

L’horari d’educació infantil i d’educació primària


Matí: de 8:50 h. a 12:30 h.

Tarda: de 14:50 h. a 16:30 h.


Horari durant la jornada intensiva:

Matí: de 8:50 a 13:00

els dies que trobareu en verd al calendari

Us preguem que sigueu puntuals

Les portes de l’escola començaran a obrir-se a les 8:50h, i a la tarda a les 14:50h. 

L'hora de sortir al matí és a partir de les 12:20h.

Els nens i nenes de P3, P4 i P5 es recolliran al mateix lloc on s'han lliurat a l'entrar.

A partir de primer, els nens i nenes surten sols fins a la porta del pati. Durant el primer trimestre els alumnes de 1r seran acompanyats per un mestre/a fins a les escales del pati.

Recordem que els pares i mares no heu d'entrar a l’escola. 

Si necessiteu comunicar alguna incidència al mestre o a la mestra dels vostres fills/es ho podeu fer per escrit (a l'agenda), o al correu de l’escola si s’escau.

Si esteu citats o bé heu de recollir o portar el vostre fill/a en horari de classe cal que espereu que us atenguem a la porta de secretaria.

Llegiu amb atenció


Les normes de convivència són bàsiques per poder conviure en qualsevol societat com ara un poble, una família, una escola .... Les nostres neixen de la necessitat de relacionar-nos i poder realitzar les activitats que s'han de dur a terme a l'escola. Cal que les transmetem als nens i nenes perquè aquestes es converteixin en un hàbit. És en aquesta tasca on creiem imprescindible la complicitat de la família.


    Relació entre les persones

    Afavorir el tracte respectuós entre les persones

   - Tenir cura de la higiene i l'aspecte personal: vestir-se adequadament, dutxar-se...

    - Utilitzar un vocabulari i un to correctes.

    - Utilitzar el diàleg per solucionar qualsevol conflicte.

    Afavorir el respecte de l'ambient de treball a l'escola, a casa, ...

    - Treballar en silenci.

    - Escoltar i respectar les intervencions dels altres en una conversa.

    - Respectar l'espai físic de cadascú per treballar i guardar les seves coses.

    - Acostar-se a les persones amb qui es vol parlar en lloc de cridar.

    - Desplaçar-se en els espais tancats caminant i utilitzant un to de veu adequat.

    - Preparar els materials necessaris per començar la feina.


    Relació amb l'entorn

    Afavorir el respecte pel material

    - Utilitzar només el material que calgui sense fer despeses innecessàries.

    - Emprar els fulls correctament: per les dues cares, paper d'aprofitar ...

    - Tractar els llibres amb cura: a casa, a classe, a la biblioteca,... tant si són propis com de préstec.

    - Conservar el material fungible fins que s'acabi (llapis, goma, colors, ...)

Tingueu Present que...:


Hi ha tot un conjunt d'aspectes de la vida de l'escola que perquè funcionin bé necessiten rebre recolzament des de casa.


Moltes vegades demanem als nens i nenes llibres o materials relacionats amb el tema que s'està treballant i que ajuden molt a la motivació i al treball de la classe.


Amb les tasques a casa cal que els nens i nenes rebin el suport de la família i que els presentin en el termini establert per a cada curs.


La puntualitat a les hores d'entrada és un hàbit molt important per al bon funcionament de les activitats de l'escola.


Us recordem que l'escola no pot responsabilitzar-se dels objectes de valor que portin els alumnes: joies, joguines, màquines electròniques...


I per acabar, ja sabeu que el seguiment de l'actitud i del treball a classe, la participació a l'escola i el diàleg amb el professorat, són fonamentals per a l'educació i pels aprenentatges dels vostres fills i filles.