FAMÍLIES

A.M.P.A
Consell Escolar
Activitats extraescolars
Relació família- escola

A.M.P.A

Entra a la web de l'AMPA

La nostra Associació està formada per tots els pares i les mares. La junta directiva n'és la responsable i la que coordina les diverses activitats. Formar part de la junta és voluntari. Per tant, qualsevol ajuda vostra, per petita que sigui, serà molt ben acollida.
La junta, organitza i gestiona les activitats extraescolars amb les quals pretén complementar la formació dels nens-nenes de l'escola.
També participa en l'organització de les festes populars: Castanyada, Tió, Sant Jordi, Final de curs, etc.
També col·labora en moltes altres activitats que van sorgint al llarg del curs.
Tot això ho fa administrant el millor possible les quotes anuals de l'AMPA que aporteu totes les famílies. Per qualsevol informació ens trobareu al despatx de l'AMPA de l'escola.

 

L'Associació de mares i pares (AMPA) té una llarga tradició de treball i col·laboració amb l'escola. Les seves funcions principals són:

  • Sensibilitzar i orientar els pares i mares sobre la seva responsabilitat pel que fa a l'educació dels seus fills i filles.
  • Canalitzar les iniciatives i suggeriments dels pares i mares.
  • Gestionar l'adquisició i distribució de materials i llibres comuns.
  • Afavorir el diàleg permanent família - escola.
  • Organitzar i gestionar les activitats extraescolars o complementàries.
  • Participar en les activitats socials i culturals organitzades a nivell municipal,
    que puguin ser d'interès per a les escoles.
  • Col·laborar en les festes i actes culturals de l'escola.

La Junta, actualment, està formada per:

Presidenta: Raquel Gómez

Vicepresident: Esteve Maruenda

Secretari: Juan Miguel Jiménez

Tresorera: Margarita Gallardo

Vocals: Ana Pardos, Gemma Alert, Raquel Navarro i Miriam Gallardo

Els membres de la Junta i col·laboradors/es es reunexien tots els divendres a partir de les 16,30h.

Aquesta tasca es veu reforçada amb el paper dels delegats/des de la classe amb qui es reuneixen el primer dimarts de cada mes.

 

 

CONSELL ESCOLAR

La gestió del centre es porta a terme pel Consell escolar on estan representats tots els estaments de l'escola (mestres, pares i mares, personal no docent i un representant de l'Ajuntament).

El consell escolar és l'òrgan màxim de participació i decisió de l'escola. Té com a funcions bàsiques aprovar les directrius generals de la programació i activitats del centre, els pressupostos, el reglament de règim intern, resoldre conflictes, decidir sobre la matriculació dels alumnes, ...

Segons la darrera acta de constitució està representat per...


Òrgans
unipersonals

Sector serveis
Encarna Fernández
 
Mónica Castillo
Ma. Dolors Fabregat
 
Sergi Rico
 
Sector docent:
 
Sector pares i mares:
Amparo Gil
 
Manuel Arjona
Rosa Ming
 
Esteve Maruenda
Diana Menéndez
 
José Manuel Molina
Maite Castellanos
 
Neus Gil
Neus Sintes
 
Eva Rodas
Inés Calvo
 
Diana Corrales
Sector Ajuntament:
 
Representant de l'AMPA
Agustín Gascón
 
Juan Miguel Jiménez

 

 

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Per dur a terme les activitats extraescolars, l'escola compta amb la participació directa dels pares i mares de l'A.M.P.A. que es fan càrrec d'organitzar-les, de buscar el professorat i de gestionar les despeses econòmiques.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 12-13

Hi haurà, per a qui l'interessi servei de Cangur per recollir els nens i nenes i portar-los. a les activitats de tarda.

El preu de totes les activitas per aquest curs és de 18 euros mensuals. Les quotes es cobraran trimestralment per transferència bancària

 
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
14h – 15h
 
Escacs / Jocs de Taula
Teatre
Manualitats
 
 
 
16:45h – 17:45h
Jazz
(3er / 4rt)
Jazz
(1er / 2on)
 
Jazz
(P4 / P5)
Jazz
(5è / 6è)
Gimnasia Rítmica
Iniciació a l’esport
Futbol
Skate o Patinatge
Multiesport
Jocs tradicionals en anglés
Ioga
(nens i pares)
Manualitats
Balls Llatins
(pares i mares)
Tècniques d’estudi
(4rt / 5è / 6è)
 

 

RELACIÓ FAMÍLIA ESCOLA

Notes adreçades al professorat
En el cas que el nen o nena hagi de fer alguna cosa especial (sortir abans, prendre algun medicament, etc.) cal que el pare o la mare faci una nota a l'agenda o carpeta viatgera que l'alumne donarà al mestre o la mestra en arribar a l'escola. En cas de malaltia, cal fer-ho saber al tutor o la tutora corresponent.
Reunions de classe
Les reunions de classe es faran al llarg del primer trimestre, amb la intenció que els pares coneguin el professorat i perquè estigui al corrent de les activitats, programacions, sortides, etc... que es realitzaran al llarg del curs.
Informes
Els informes pedagògics recullen els aspectes més importants de personalitat, hàbits i procés d'aprenentatge de l'alumne.
A cicle infantil es lliuren dos informes: febrer i juny.
A primària es lliuren tres informes un a final de cada trimestre.
Entrevistes
Al llarg del curs es realitza, com a mínim, una entrevista amb cada família. A més, si en algun altre moment, la família o el professorat creu convenient parlar d'un alumne, pot concertar una entrevista per telèfon, per mitjà d'una nota escrita o a través de l'agenda escolar.
El dia destinat a les entrevistes és, habitualment, el divendres de 12,30h. a 13,30h.
Delegats/des
A cada classe hi haurà un pare o mare delegat/da que col·laborarà amb el tutor/a i l'AMPA per el bon funcionament del curs.

Finalment, us volem recordar que l'educació dels vostres fills i filles és una tasca conjunta de les famílies i dels ensenyants. A l'escola, la feina primordial és del professorat, però els pares i les mares tenim un paper important de col·laboració en la línia educativa del centre.