PAGAMENTS I MATERIAL

MENJADOR

COMUNICACIÓ ESCOLA-MENJADOR

Per tal de prevenir incidències i conflictes, tant al menjador com a la classe, hi haurà un intercanvi d'informació entre els professors/es i les monitores de menjador i també la direcció.

Quan un professor observi o detecti una incidència: un comportament inadequat, que està més nerviós, que hi ha hagut algun conflicte a l'aula, que no es troba bé… informarà a les monitores en el moment de lliurar els nens, per tal que ho puguin tenir en compte i establir les seves mesures per evitar possibles conflictes. De la mateixa manera, els professors seran informats pels monitors quan en la franja del menjador hi hagi hagut alguna incidència.

En cap cas es traspassaran càstigs ni d'aula a menjador, ni de menjador a aula. El/la mestre/a al seu temps farà les reflexions oportunes.

En cas de reincidències continuades els professors, monitors i la direcció es trobaran per mirar de trobar solucions al problema i s'informarà a les famílies per escrit a través d’un full d’incidències, tal com s'especifica en el reglament de menjador.

Si així tampoc canvia l'actitud de l'alumne, tenint en compte que l’ús del servei de menjador no és una activitat obligatòria, l'acumulació de més faltes li significarà l'expulsió transitòria o en darrer cas definitiva del menjador.

CONDUCTES CONTRÀRIES A LES NORMES DE CONVIVÈNCIA DEL MENJADOR

a. Qualsevol acte d'incorrecció i desconsideració (insults, falta de respecte…)

b. Qualsevol acte injustificat que alteri el desenvolupament de l'activitat del menjador.

c. Els actes d'indisciplina i les injúries o ofenses contra el personal responsable del menjador.

d. L'agressió física contra els altres membres.

e. El deteriorament, causat intencionadament, de les dependències, mobiliari i objectes del menjador.

f. La incitació sistemàtica a actuacions que alterin les activitats del menjador.

PROCEDIMENT A SEGUIR EN LA IMPOSICIÓ DE SANCIONS

a. Amonestació.

b. Es seguirà el procés de primer avisar i recordar abans de castigar.

c. Privació del escrit de temps d’esbarjo d’horari de menjador.

d. Realització de tasques educadores en el menjador.

e. Comunicació per la incidència i possible sanció, que serà d’un dia sense menjador, si és la primera vegada, tres dies si és la segona i una setmana si és el tercera.

AUTORITZACIÓ DEL MENJADOR

És requisit indispensable per poder fer ús del menjador, que sigui retornat l'autorització de menjador degudament signada, interpretant així que els pares/tutors accepten les normes de menjador i es comprometen a assumir les possibles conseqüències que del mal comportament dels seus fills es puguin derivar.

Esperem que aquestes normes siguin interpretades com un benefici per al bon funcionament del menjador i ens esforcem tots plegats a crear uns bons hàbits de convivència i una actitud de respecte vers les monitores i la resta de companys i companyes.