PAGAMENTS I MATERIAL

PROJECTES en CURS

• Treball per projectes.
  • Activitats de lectura eficaç.
  • Càlcul mental.
  • Conferències.
  • Pla lector.
  • Reciclatge i participació en les activitats medioambientals de la Mancomunitat Penedès Garraf.
  • El protagonista de P3.
  • Anglès a partir de P4.
  • Projecte Integrat de Llengües estrangeres (PILE) introducció de la llengua anglesa a P4 i P5 a nivell oral
  • S’ha fet al Departament la sol·licitud de socialització de material complementari: diccionaris, atles i llibres de biblioteca.
  • Pla Català de l’esport: continuarem acollits en aquest Pla per tal d’incrementar la participació en activitats esportives de tots els nens i nenes i facilitar, així, l'accés a diversos esports i activitats a tot l'alumnat. Aquesta activitat continuarà comptant amb el suport del Departament d'Educació.
  • Continuarem treballant el projecte “Hort escolar ecològic” amb la col·laboració dels avis i també el treball conjunt de P3 amb la Llar reforçant lligams. Es farà fins a 4t.

• La maleta viatgera (Educació Infantil i Cicle Inicial d'Educació Primària): dins del Pla lector per potenciar la lectura i el fet que els pares compartiu una setmana un nen prendrà a casa una maleta amb: un llibre de coneixements de temes variats, un conte, una revista...
  • Noves tecnologies:
      • Seguirem ampliant la implantació de les noves tecnologies. Som conscients que les TIC són una realitat a la societat actual i són imprescindibles, per tant, hem d’ensenyar als nostres alumnes a fer-ne un bon ús.
      • Des de fa uns cursos estem portant a terme el Pla TAC (tecnologia, aprenentatge i coneixement) on pretenem millorar els equipaments del centre així com també programar activitats per desenvolupar la competència digital des de les diferents àrees ja que creiem que treballant-les de manera didàctica, en un ambient atractiu i motivador estimularem i millorarem els aprenentatges dels nostres alumnes.
      • Continuarem treballant amb portàtils a les aules (dotació feta entre l'AMPA i l'Ajuntament) i els alumnes en faran un ús mínim de dues hores setmanals. Cada alumne de primària haurà de portar un ratolí i el llapis de memòria només a C. Superior i si més endavant es creu convenient ja es demanarà. Ja us comunicarem quan han de començar a portar-ho.