ELS VIDEOS DE L'ESCOLA

Inaugurem el nostre propi canal a Youtube. A partir d'ara els vídeos que anem enregistrant a l'escola els podreu veure en aquest canal.

Per tal de poder visualitzar els vídeos us cal disposar d'un ordinador amb targeta de so. A més heu de tenir instal·lat el reproductor Real Player. Si no el teniu, el podeu aconseguir gratuïtament fent un clic damunt la icona següent.

En aquesta secció us anirem oferim enregistraments en format digital de diferents activitats o esdeveniments de l'escola. Heu de tenir en compte que per motius d'espai i temps de descàrrega els arxius no tenen una resolució màxima. En tot cas, recordeu que a l'escola disposem de còpies en alta qualitat. Si les voleu, demaneu-nos-les.

Aquestes són les pel·lícules de què disposem fins ara.

Diada de l'Educació i l'Esport
Activitats d'educació infantil
Activitats de cicle inicial
Activitats de cicle mitjà