biblioteca

La Biblioteca de l'escola disposa d'un servei de prèstec per a que els alumnes del centre puguin agafar els llibres que més els hi agradin i d'aquesta manera els puguin llegir o consultar a casa seva. Aquest prèstec s'efectua els dilluns, dimecres i divendres de 17 a 18:30h. Aquests mateixos dies es porta a terme el servei de Biblioteca Oberta, mitjançant el qual els nens que ho dessitgen poden anar a la biblioteca per a realitzar deures, llegir llibres, efectuar diferents consultes, etc.

També cal dir que mitjançant el Pla Educatiu d'Entorn, a la Biblioteca de la nostra escola es duran a terme diferents Sessions de Contes els dies 25 de febrer, 21 de març i 21 de maig per la tarda.

Finalment, si voleu consultar les recomanacions literàries que des del centre es van fer el passat Nadal podeu fer-ho en el següent enllaç.