l'escola
activitats
recursos

L'Associació d'amics i alumnes del CFA Els Tarongers

L'Associació va néixer el juny de 2002 d'un grup d'alumnes i ex-alumnes que van pensar que havien de fer quelcom per tal que, un cop finalitzada la seva estada al centre, poguessin seguir vinculats a l'escola i poder participar de les seves activitats.

Els principals objectius de l'Associació són:

• Estimular, promoure, organitzar i difondre activitats que donin resposta a les necessitats formatives i educatives de les persones adultes.
  • Donar a conèixer les Escoles d'Adults com a centres de formació i divulgador de la cultura.
  • Estudiar, considerar i conèixer tot el que afecti la situació de les persones que participen directament en la vida educativa del CFA Els Tarongers, i poder-ne expressar l'opinió i criteri.
  • Facilitar l'exercici dels drets que la legislació vigent reconeix a favor dels alumnes.
  • Impulsar la participació i col.laboració activa dels seus membres en els treballs educatius que formen part del projecte educatiu del CFA Els Tarongers, com també en les activitats complementàries i/o extraescolars que els diferents organs de gestió del CFA Els Tarongers programi i organitzi.
  • Promoure tota mena de relacions i col.laboracions amb altres organitzacions, entitats i associacions cíviques que tinguin objectius similars.

Associació d'amics i alumnes
del CFA Els Tarongers

Dona
NOM
COGNOMS
ADREÇA
MUNICIPI
TELÈFON
DOCUMENT IDENTIFICATIU
núm.

Sol·licitud de sòci/a:

Sol·licitud d'informació:

L'Associació d'amics i alumnes del CFA Els Tarongers és una associació legalment constituida inscrita en el Registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya, amb el núm. 26837 de la secció 1a. del Registre de Barcelona.

Centre de Formació d'Adults Els Tarongers
c. Mare de Déu de la Cisa, 80-92 :: Mataró 08303 :: tf. 93 799 46 04