l'escola
activitats
recursos

On Som...

L'Escola d'Adults els Tarongers es troba al barri de Cerdanyola de Mataró, a la comarca del Maresme.

El barri concentra una gran població (prop de 29.000 hab.), més d'una quarta part dels mataronins (uns 112.179 hab. segons dades del gener del 2003), en un reduit espai (76,70 Ha = 0,767 km2) fet que representa una densitat de població força alta.

El desenvolupament i creixement del barri és fruit de l'allau migratori procedent de la resta de l'Estat, especialment els anys 60 i 70, atret pel desenvolupament industrial de la ciutat i la manca de treball en els llocs d'origen. En els darrers anys han arribat al barri un gran nombre de nous immigrants procedents d'altres països.

L'escola realitza la major part dels cursos i activitats en el local del carrer Mare de Déu de la Cisa, però s'utilitzen altres dependències del barri, entre elles les del Centre Cívic de Cerdanyola.

Mostra CFA Els Tarongers en un mapa més gran

Per arribar-hi: