L'AMPA
Associació de mares i pares

Els pares i mares del nostre alumnat estan organitzats en l'AMPA que, a part d'estar representada en tots els òrgans representatius del centre, manté una col·laboració estreta amb el professorat, i organitza activitats extraescolars, que aquest curs han estat un equip de futbol sala de nois i un equip de voleibol de noies, així com activitats destinades als pares i mares d'alumnes. També col·labora amb l'organització de les festes de Carnestoltes i de Sant Jordi.
 A començament de curs, l'AMPA facilita la distribució dels llibres de text  a l'alumnat del centre.

Índex    -    El nom del centre    -   El nostre Institut   -   Batxillerat
        ESO   -    Activitats extraordinàries   -     Convivència      -      Actualitat