Dibujar
botones
Trucos

5. Interpolació de forma

Al interpolar formes es crea un efece simila a la transformació i les formes semblen canviar al transcorrer el temps. Flash també pot interpolar la posició, el tamany i el color de les formes.

Flash pot interpolar totes les formes d'una capa, però el resultat es millor si es col·loca cada forma en una capa.

Per interpolar una forma: fes clic damunt un nombre de capa per activar-la com capa actual i selecciona un fotograma clau buit en la capa on desitges que comenci l'animació. Crea la imatge del primer fotograma a la sequència. les formes que desitgis interpolar ahan d'estar a la mateixa capa. Flash no pot interpolar la forma de grups, simbols, blocs de text ni imatges de mapa de bits.

Fes doble clic en el primer fotograma clau de la sequència i en el panell de propietats, activa en Animar - Forma.

Escolleig una opció per Tipus de barreja:

• Distributiva crea una animació amb formes intermitges suaus i regulars.
  • Angular crea una animació que manté els cantons i línies rectes en les formes intermitges. Només es apropiat per formes de bareja amb cantons en punta i línies rectes. Si les formes escollides no tenen cantons, Flash pren la interpolació com Distributiva.

Crea un altre fotograma clau buit (F7) a una distància de tants fotogrames cap a la dreta com desitges afegir. Crea la imatge de l'últim fotograma de la sequència.

Ejercicios