Estem aquí per tots vosaltres, amb molta il·lusió i ganes de compartir.

JA ESTEM A PUNT PER COMENÇAR DE NOU

JA TORNEM A SER AQUÍ. CURS NOU I MÒDUL TAMBÉ.

BENVINGUTS AL NOU CURS

JA SOM UNS QUANTS MÉS

CURS 2011-12

CURS 2010-2011

*Dimecres 1 de setembre: cada vegada som més tant alumnes com mestres i intentarem continuar amb aquest bon ritme de treball que ens agrada a tots. Les novetats més important són que tenim un pavelló nou, hem començat el nivell de primària, i per tant la sisena hora i hem millorat el servei de menjador.Bon curs a tothom.

CURS 2009-2010

*Dilluns 14 de setembre: comencem de nou el curs amb un nou mòdul, que ha estat a punt a temps i un nou curs de P3 amb 25 alumnes i es clar també nou professorat: la Carmen Vila per P3 i la Jenifer per P4 substituint a la Roser.

CURS 2008-2009

*Dijous 26 de Juny: Reunió de Benvinguda a les famílies per presentar l'escola, l'equip docent, l'AMPA. Donar informació de llibres, activitats, menjador, organització per el mes de setembre i recollir dades dels nous alumnes.

*Dilluns 31 de Juny: Una excavadora comença a remoure el terreny on anirà el nostre centre.

*Primera quinzena de Juliol: Comencen a fer els fonaments i la tanca de l'escola.

*Dimecres 24 de Juliol: uns grans camions ens porten des de Sevilla els dos mòduls a peces i aquell mateix dia queden muntats.

*Dimecres 20 d'Agost: Després de perseguir telefònicament al departament d'educació durant dos dies i rebent tota la seva atenció, aconseguim les claus del centre i podem entrar als mòduls. El temps d'estiu va més de pressa que la nostra inquietud i cal posar fil a l'agulla per avançar-lo.

*Dimecres 3 de Setembre: per fi comencen a muntar la porxada, sembla que ja queda menys, però anem a contratemps.

*Dilluns 7 de Setembre: arriba l'aigua i amb ella els últims detalls i les rectificacions.

*Dilluns 15 de Setembre la majoria de l'obra està acabada i podem entrar a les aules amb normalitat, però encara falten alguns detalls.

*Dimarts 14 d'Octubre, anem guallant qualitat de serveis i els pares també hi colaboren, ens han comprat estructures esportives pel pati, ara tenim porteries de futbol i cistelles de bàsquet a la nostra mida, mireu: