SIGUEU MOLT BENVINGUTS/DES A L'ESCOLA POBLENOU.

Des d’ara mateix considereu-vos part integrant d’aquesta Comunitat Educativa.

Ensenyar i aprendre a viure les responsabilitats que impliquen una convivència social acceptable des de ben petits, i ser capaços d’aconseguir els reptes educatius que ens proposem forma part del nostre projecte d’escola, que és i continuarà essent cosa de tots i totes.

Per això, tot l’equip docent us volem agrair la vostra confiança i transmetre la nostra il·lusió per aquesta bona causa que iniciem avui.

Gràcies per la vostra assistència i col·laboració,

L’equip docent

PETITA HISTÒRIA

Aquest centre comença la seva vida a la primavera de l'any 2008 per tal de cobrir les necessitats educatives d'un barri en constant creixement. Al mes de setembre obre les portes per a acollir alumnes d'Educació Infantil de 3 i 4 anys en dos mòduls situats entre els carrers Cardenal Cisneros i València del barri del Poblenou de Pineda, del que pren el nom i a l'espera de la construcció d'una escola d'Infantil i Primària en un futur esperem que no gaire llunyà.

Han passat 8 anys i actualment ja comptem amb 6 mòduls, una plantilla de 15 mestres i 225 alumnes, la nostra comunitat educativa ha crescut i molt, les nostres intencions van donant fruit i duem a terme fites assequibles i competencials vers els nostres alumnes i famílies. Us agraim la confinça depositada, entre tots procurem pel bon desenvolupament dels vostres fills i filles.

PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE

CRITERIS D'AVALUACIÓ PER NIVELLS I ÀREES