Centre Educaciķ Infantil i Primāria

On Sķc? > CEIP Carles de Fortuny > Activitats > Activitats escolars

Escolars

Jocs Florals

L'escola convoca uns jocs florals. Els d'Educaciķ Infantil participen amb un dibuix i a partir de primāria amb un text lliure.

Tornar a l'inici

Audicions musicals i representacions teatrals

Anem al teatre Municipal de Banyoles a veure representacions de teatre i a l'Ateneu a escoltar audicions musicals.

Tornar a l'inici

Campanyes de protecciķ del medi ambient

Participem en campanyes organitzades per l'Escola de Natura de Banyoles per sensibilitzar els alumnes sobre la necessitatde protegir el medi ambient, redir el consum d'aigua...

Curset de Nataciķ

El 3r. Trimestre del curs (8 sessisons) anem a la piscina del Club Nataciķ Banyoles, els divendres a aprendre a nedar o a perfeccionar els estils.

Mostra de teatre escolar

Perō no sempre es tracta de ser espectadors o oients. Nosaltres també actuem. Representem una obra de teatre davant d'altres alumnes de les escoles de la comarca i dels nostres pares.

Trobades esportives

Cada any participem a les trobades esportives que organitza el Pla Catalā de l'Esport i el Consell Esportiu. En aquestes trobades es fan jocs esportius i es practiquen diferents modalitats esportives.

Uns dies diferents

Cada curs dediquem uns dies a fer activitats culturals diferents: * Ens visita un escriptor/a. * Ve a l'escola algun pare, mare, avi o āvia que ens ensenya a fer alguna cosa en la que té habilitat: pintar, cuinar, dansa, modelar fang... * Fem tallers de manualitats.

<- Activitats, pāgina principal També fem sortides i excursions ->

Centre Educaciķ Infantil Primāria