Centre Educació Infantil i Primària

Carles de Fortuny

On Sóc? > CEIP Carles de Fortuny > Entorn físic > Estàncies de l'escola

Més estàncies de la nostra escola

Biblioteca i aula d'idiomes

La biblioteca i l'aula d'idiomes estan ubicades en el mateix espai. Els alumnes poden demanar en préstec els llibres de la biblioteca i també de 12 a 13h poden anar a fer els deures, llegir o estudiar, vigilats per la Pilar Rustullet. L'aula d'idiomes està dotada de molt material didàctic i pedagògic, que s'ha pogut comprar perquè l'escola està fent el Projecte Orator.

Aula d'informàtica

L'aula d'informàtica té nou ordinadors. Tots els alumnes de l'escola van a l'aula en petits grups, com a mínim una hora a la setmana. El coordinador d'informàtica és el professor de Joan Carles Leon

Aula de música

Els alumnes van a l'aula de música a fer la música escolar amb la mestra de Música:Gemma Gifra. L'aula està dotada d'instruments musicals i un piano electrònic amb el que les professores acompanyen les cançons dels nens i nenes.
<- L'edifici principal Ara ja sabeu on som però, qui som? ->

Centre Educació Infantil Primària