Centre Educació Infantil i Primària

On Sóc? > CEIP Carles de Fortuny > Activitats > Festes i tradicions populars

Festes i tradicions

Sant Jordi

El dia de Sant Jordi, els alumnes de cicle superior, tenim una parada de venda de llibres i roses, davant de l'Ajuntament d'Esponellà.

La Castanyada

Cada any celebrem la castanyada a l'escola. Torrem castanyes, a vegades ve la Marieta Castanyera o el seu marit, ballem danses i cantem cançons.

Festival de Nadal

Abans de nadal fem un festival . Els nens i les nenes canten cançons i nadales, fan representacions , canten cançons en anglès i finalment l'Associació de Mares i Pares organitza una Quina.

Concurs de Pessebres i Ornaments

El Fogar Rural d'Esponellà cada any organitza un concurs de pessebres i ornaments. Hi participem individualment, en grup o en família.

Cantada de Nadales i xocolatada

L'últim dia del 1r. Trimestre fem una cantada de nadales i una xocolatada. També anem a la Residència de Gent Gran Pla de Martís a cantar Nadales i a estar una estona amb tots els avis i àvies.

Dijous gras i Carnestoltes

Una any fem una excursió per Dijous Gras i l'altre celebrem el Carnestoltes. Per Dijous gras fem una excursió a peu o en bicicleta i per Carnestoltes fem una cercavila pel poble, o un concurs de disfresses o una desfilada. L'A.M.I.P.A. també organitza un berenar i un ball de disfresses al Local Social.

<- Sortides i excursions També fem activitats extraescolars ->

Centre Educació Infantil Primària