Centre Educació Infantil i Primària

Carles de Fortuny

On Sóc? > CEIP Carles de Fortuny > Novetats

Novetats

En aquesta secció hi aniran apareixent tot de notícies i novetats relacionades amb l'escola. Consulta-la sovint si vols estar al corrent de les últimes activitats i notícies que realitzem!
Data Descripció
Nadal 2005 Festes de Nadal del 2005
El diumenge 18 de desembre, al local social va tenir lloc el festival de nadal: una obra de teatre i un seguit de cançons nadalenques i populars varem reunir un gran nombre de pares, avis, familiars i gent del municipi. L'A.M.I.P.A. va organitzar una Quina i una rifa d'una magnífica panera.
El dimarts 20 de desembre van venir els patges reials a recollir les cartes dels nens i nenes de l'escola.
L'últim dia de trimestre tots els alumnes de l'escola i els mestres vam fer la cantada de nadales. Seguidament hi va haver una xocolatada.
A la tarda, els nens i nenes d'Educació Infantil i cicle inicial van fer cagar el tió. Els més grans (Mitjà i superior) van fer l'amic invisible.
28/10/2005 Anem a fer la castanyada a Osor
El divendres 28 d'octubre, tot els nens i les nenes de l'escola acompanyats pels mestres vam anar a la casa de colònies "Les mines d'Osor" a fer la castanyada.
Els de primària vam fer una ginkana i els d'infantil un taller amb fulles; després vam fer una sortida al bosc a buscar castanyes (no en vam trobar). Havent dinat va venir la castanyers i vam menjar castanyes. Va ser un dia molt divertit.
11/10/2005 S'estrena la nova imatge de la web de l'escola
Avui dia 11 d'octubre del 2005 s'estrena la nova imatge del web de l'escola. El nou web conserva tots els continguts de l'antic però a més incorpora una nova secció: les novetats. Dins aquesta secció, que es troba accessible des de totes les pàgines del web, hi podreu trobar notícies sobre activitats i aspectes relacionats amb l'escola.
Esperem que la nova imatge sigui del vostre agrat i que pogueu disfrutar del web de l'escola
12/09/2005 Comença el nou curs 2005/2006
Avui dia 12 de setembre els alumnes de l'escola d'Esponellà s'han aixecat aviat per retrobar els companys de classe en la represa de l'activitat i l'inici del nou curs 2005/2006.
Desitgem que aquest sigui un bon any per tots i que disfrutem del nou curs amb la màxima alegria i il·lusió.
<- Festival fi de curs Tornem a l'inici ->

Centre Educació Infantil Primària
Carles de Fortuny d'Esponellà
Web Creada per: Albert Tarradas Quintana estudiant d'ETIG a la UdG i Ex-alumne del centre