m1m2m4m5m6

hosting

PROJECTES ESCOLA CURS 14-15

• Projecte de Direcció 2012-2016. Objectius: Millorar els resultats educatius. Revisar i actualitzar el Projecte Educatiu de Centre. Treballar la bona imatge i la projecció externa del centre. Optimitzar l’organització i funcionament interns.

• Escola Verda (explicat extensament en un altre apartatt).

• PILE: Pla Integrat de llengües estrangeres. A EI, 1 sessió de llengua anglesa i 1h de Psicomotricitat en Anglès. A EP, 3 sessions de llengua anglesa, 1 en mig grup (excepte 1r i 6è). Auxiliar de conversa d’octubre a maig.

• Pla Lector: Potenciar la lectura sistemàtica en totes les àrees i matèries del currículum al llarg de tota l'educació bàsica per augmentar la competència comunicativa lingüística i el desenvolupament de l'hàbit lector tot potenciant l’ús i aprofitament de la biblioteca. Aquest pla es fonamenta en els 3 eixos següents: Saber llegir, llegir per aprendre i gust per llegir.

• PAT: Pla d’Acció Tutorial (pendent de concessió) de 3r a 6è titulat “L’aventura de la vida”. Seguiment d’un programa elaborat per el desenvolupament de les capacitats personals i desenvolupament de l’autonomia.

• Comissió de pati: diversificar els jocs del pati i amb ajuda de tota la comunitat educativa.

• Pla de Consum de la Fruita: “A la nostra escola mengem + fruita”. Campanya per promoure el consum de fruita a les escoles. Consisteix en repartir gratuïtament fruita i verdura fresca durant una setmana des del mes d’octubre a juny.

• Col·laboració amb associacions esportives, culturals, comerciants i d’altres de Fornells de la Selva (Club BTT Fornells, Fornells x3, Agrupació cultural, Agrupació esportiva, Can Biel, Forn Cresell, Pitch&Putt Fornells...).

• Tots junts a cantar. Cantata a l’Auditori de Girona (per CS 5è). Activitat organitzada per l’Escola Municipal de Música de Girona i l’Ajuntament de Girona.

• La Sardana a l’escola. Activitat organitzada per la Diputació de Girona (per CM 3r).

• CSS Mútuam Girona. Cantada de nadales conjuntament amb residents (per CM 4t).

• Festa de la vellesa. Ajuntament de Fornells de la Selva.

• Projectes socials: SOS Àfrica. Recollida anual de roba. Global Humanitària i Glorr.Recollida anual de roba. Banc d’Aliments de Girona. Recollida anual d’aliments.

• Programa de salut bucodental. Xerrades informatives i ús de la pasta i raspall de dents i el fluor. Activitat organitzada a través del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

• Centre de Pràctiques de la facultat de magisteri de la Universitat de Girona.

XTECEDU

© b7001346@xtec.cat , C/ Salvador Espriu nº 6, 17458 Fornells de la Selva, tel. 972 476 331.