Estada a l'empresa 2010
Matèria optativa de batxillerat

Curiositats 2010

Alex Planasdemunt : Escoleta de Riells (guarderia)

Hi va haver un dia que un nen li va tirar a un altre una peça de fusta al front i se li va inflar molt ràpidament i li va començar a sortir sang. Em vaig quedar sobtat de la mala llet que tenen els nens petits quan volen i del poc que fan servir el cervell.

Cinta Rosell : Caixa de Girona

Els moments que havia de trucar als clients i no era experta, em va sorprendre una mica.

Clara Royo: Ajuntament de Breda

Una curiositat que m'ha passat és que durant la meva estada a l'ajuntament, la serie Ventdelplà va regalar una campana nova al poble de Breda i van venir uns quants actors famosos d'aquesta. Una altre curiositat és que durant el temps que he estat allà ha estat l'aniversari de tres de les meves companyes i el sant d'un company i ho hem celebrat.

Elena Tarridas Grau: Radio Sant Celoni

El que m'ha succeït com anècdota es que, una dona que treballava amb mi, coneixia al meu oncle i a la meva tieta i també al meu avi i àvia de part de mare. El seu marit, és bastant amic del meu oncle i en algun lloc, havien coincidit fins i tot amb la meva mare.

Estel Clapés Vila : Escola Bressol de Breda

Milions de curiositats i de coses interessants. Els nens són com una caixa de sorpreses. Em va fer molta il·lusió el primer dia que em van cridar els nens pel meu nom a l'hora del pati perquè anés a resoldre un problema, o quan es treien el bolquer i et deien "caca" i ja estaven tots tacats, o un dia que una es va cagar a la piscina amb tots els nens a dins... i milions de coses.

Francesc Avellaneda: Arquitectura Joan C. Blazquez Lajara

La veritat sí, he vist que amb les obres que es fan, els veïns del voltant poden arribar a ser molt malparits, parlant malament, perquè certa persona no es faci la casa al costat, a un terreny que li pertany a ell i no al veí.

Isabel Plata Rovira: Casal Sol Solet

Em podria descriure moltes. Com aprendre quin material se l'hi ha de donar als nens petits, perquè depenen de quin se'l menjaven o feien guerres o dibuixaven coses abstractes, terres...

Jacquelinne Mª Zuleta Quintero: Ajuntament de Breda

Una situació a destacar van ser les vegades que em delegaven diners per anar a fer encàrrec, com ara a la copisteria, la farmàcia, etc.

Lorena Ramos Fernández: L'Escoleta de Riells

El més interessant va ser quan vam tornar després de dues setmanes a la llar d'infants i els nens et reconeixien tots i inclús es mostraven molt més carinyosos.

Oriol Boix: Joan Carles Blazquez, S.C.

En una visita d'obres, n'hi havia uns quants que discutien com havia d'anar una cosa, i al final, quan un es va quedar amb el paleta, li va dir : "això ho fas com jo et dic, i si aquell senyor no vol doncs que agafi i se l'embaini o se la fiqui per on li càpiga".

Roger Garcia Saurí: Guarderia Patufet d'Hostalric

L'últim dia em vaig oferir a tocar la guitarra per a tots els nens i així va ser. Vam fer un petit concert amb totes les cançons que els nens els agradava. Em va encantar.

Sandra Cuello Regàs: Centre d'Estudis Avançats de Blanes

Si i tant! Per exemple el primer dia que vaig anar a fer treball de camp a la riera del Regàs , jo em pensava que era com el riu Tordera i que podia anar perfectament amb pantalons curts . I tot estava ple d'ortigues i de mosquits , a l'arribar a casa tenia les cames ben ortigades i sense exagerar, poder una trentena de picades ! A partir d'aquí ja vaig entendre que en el riu s'ha d'anar molt ben equipat .

Sílvia Ferrer : Guarderia de Riells, l'Escoleta

Una de les coses que tinc a destacar és l'afecte que t'agafen els nens petits en poquíssim temps, això et fa sentir molt i molt bé i amb ganes d'anar-hi cada dia.

Llistat d'alumnes i empreses, estiu 2010

Estius anteriors: 2010 · 2009 · 2008 · 2007
Més informació sobre aquesta matèria de 4 crèdits i 140 hores
Webs: Estada a l'empresa (Edu365)