Portada IESI

Empreses

Borsa de Treball

BORSA DE TREBALL

Com funciona la borsa de treball de l'IESI?

Sovint, els alumnes que han estat fent pràctiques a les empreses durant l’últim curs acadèmic, tenen la possibilitat d’ocupar un lloc de treball amb contracte laboral, dins la mateixa empresa.

Les empreses col·laboradores amb l’Institut, també tenen l’opció de fer demandes d’ex-alumnes de Formació Professional, tant de la Branca Administrativa com de la Branca de Delineació, per a contractar-los.

L’Institut disposa d’una base de dades dels ex-alumnes amb espectativa de trobar un lloc de treball, o alumnes que desitgen canviar de feina.

L’empresa pot exposar quin perfil laboral ha de tenir la persona que està buscant, i l’Institut fa una relació de la persona o persones més adequades per a aquell lloc de treball vacant.

Inici de la pàgina actual

On adreçar-se?

Les empreses que desitgin fer una demanda de treball, poden dirigir-se a:

IESI la Bisbal
C/ Morró s/n